• Maui Magic

    Publicerad av tomtenissen på 14 juli, 2002 vid 15:05

    Akta er för dom! Sämre kvalité finns inte att skåda. För c:a 2 månader sen köpte jag handskar, skor, förlängare samt mastfot från ontopwindsurfing.com, alltihop Maui Magic. Idag har handskarna blivit alldeles knottriga på utsidan, “topplocket” på förlängaren har gått av, gummijointen på mastfoten har gått av, och skorna tar in vatten. Bajs!

    watertouch svarade 21 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • joeithafish

    Medlem
    14 juli, 2002 vid 16:45

    har du reklamerat grejorna då?
    jag kan starkt rekomendera NP dojorna! heat tror jag dom heter. Riktigt bra grejor.

  • oscar

    Medlem
    14 juli, 2002 vid 16:56

    Mina Maui Magic prylar har hållt bra i flera år. Bl.a handskar skor tröja sele. Inget att klaga på. Reklamera grejerna om du är missnöjd.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 juli, 2002 vid 20:59

    Min MM bom 220-280 fungerar perfekt, servicen fr On-top utmärkt, snabbt och mkt vänligt bemötande, bra priser.
    Reklamera dina grejor, berätta sen för oss andra hur det har gått. Blir du schyst bemött kan vi andra fortsätta att handla där, annars bojkott. Bort med lycksökarna i branschen!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 08:12

    Ontop windsurfing är inga lycksökare. Mycket seriösa, seglar mycket själv.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 09:10

    Har handlat en del från Ontop och fått väldigt bra bemötande, dessutom så har grejerna varit utmärkta. Jag har inget att klaga på.
    Jonas S Lund

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 09:58

    Mina MM prylar är kanon desutom har jag fått kanon service
    på ontop

  • pajas

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 13:51

    jag har köpt bom skor våtdrakt huva handskar mm av ontop
    och allt funkar jättebra o bemötandet från on top är helt suveränt …

  • tomtenissen

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 15:43

    Hej! Gick tillbaka med förlängaren + mastfot. Efter lite tjafs klistrade han på “topplocket” och bytte gummijoint. Handskarna och skorna har jag inte orkat tjafsa om, vetefan hur jag gör när det blir kallt bara. Denna kritik var som sagt inte riktad mot Ontopwindsurfing, utan Maui Magic.

    Ha d gött!

  • oscar

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 15:47

    Jag har ett par MM 6mm dojjor. Dom tar alltid in lite vatten när jag kliver i men sen är det inga problem. Seglat i 4 grdaigt vatten i december med dem flera gånger och de är hur varma som helst. Tar skorna in vatten hela tiden har du köpt för stora.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2002 vid 00:19

    Hur är det med fenor?
    Har noterat att OTW har erbjudande på MM fenor.
    Ngn som har erfarenhet av MM -Force eller -Vision?

    Bra / dåliga fenor? Vilken välja?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2002 vid 19:24

    Det var precis det som var avsikten med mitt inlägg, just det, On-top är helt ok! Men de övriga, “lycksökarna”, bort med dem, köp inte där.
    “Bominlägget”

  • watertouch

    Medlem
    18 juli, 2002 vid 21:21

    Den som försöker bli rik som surfhandlare bör nog fundera på om han valt rätt bransch smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.