Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui med familjen i Februari någon mer som är där?

  • Maui med familjen i Februari någon mer som är där?

    Publicerad av k-caesar på 24 september, 2013 vid 18:41

    Nu är det dags att byta Åsa mot Maui under en månad! 🙂

    Jag min fru och våra två tjejer på 9 & 11 år åker till Maui i februari och undrar om det är några andra härliga människor där samtidigt. SKulle vara kul att ha någon att vindsurfa med och tyvärr är det bara en (11 åringen) som förstått att vågor är grymt vilket gör att två gärna fokuserar mer på bad och annat…

    Kan därför behöva lite sällskap i vågorna och även lite strandhäng för de övriga.

    Planerar att bo i Paia efter inrådan från vänner (främst Davo).

    Hör gärna av er om ni är där under februari…

    Känner suget komma och det skall bli grymt att äntligen få testa Maui!!! :laugh:

    Klas

    k-caesar svarade 10 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • varfor

    Medlem
    26 september, 2013 vid 08:51

    Gött!! Jag är pappaledig och letar omkring lite. Största hindret tror jag är att få med mig regeringen på spåret..

    Hur ska ni åka/bo etc? Schyssta priser? Det finns ju en hel del att göra om man inte surfar har jag hört, har ni kollat ngt?
    Räkna inte med mig men om gud vill…

    Mvh
    Mats

  • k-caesar

    Medlem
    26 september, 2013 vid 20:58

    Lycka till med förhandlingarna 😉

    Min fru har inte förstått att vågor är grejen och undviker helst både vind och vatten, har fått tips om en hel del annat att göra med så vi lär nog göra mkt annat med.

    Flyg för oss fyra verkar landa på c:a 30’000:- (2 vuxna & 2 barn som är 9 & 11).
    Boendet har vi inte löst riktigt ännu men det blir förmodligen Paia och vi tänkte åka några dagar till Oahu & Honolulu innan vi åker hem.

    Hör av dig om ni kommer iväg!

    Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Maui med familjen i Februari någon mer som är där?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.