Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing MAUI så mycket mer än vågsegling!!

  • MAUI så mycket mer än vågsegling!!

    Publicerad av carrera på 2 april, 2008 vid 19:50

    Satt på stranden i går med familjen, var nere tidigt för att barnen skulle börja sin surfkarriär… var dessvärre lite vågigt och alldeldes för mycket vind också! Hade valt att ta en dag off från surfandet o ha en familje dag! Blev faktiskt mycket roande att se en del ur väldseliten träna Race bara några meter från stranden. I övre kanaha lades snabbt ut en slalom bana, ena race seglet efter det andra dök upp. Hajade till lite när man känner igen segel nr. från tidningar osv. US3, K89, o KV11 osv. som jag iallafall vet till namnet Finian Maynard! 7-8st kännda namn o kanske lika många omärkta segel racetränade på ett lekfullt sett, och det var kul att följa snacket på stranden där “Proffsen”
    gav de andra mängder av trim o raceråd… måste medge att jag hade stora öron och saknar mina grejer än mera här nu, är ju speedare själv får jag medge men trodde inte jag skulle ha så mycket nytta av dem här så de fick bil hemma o istället bli återfalls vågseglare. Får bli att hyra slalom prylar sista tiden nu istället 😉 GPS´n är iallafall med hihi

    carrera svarade 16 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing MAUI så mycket mer än vågsegling!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.