Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Men hur fan blåser det egentligen?

• gurra_g

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 13:59

Det blåser inte!
    Brukar vara så när jag är ledig så det kommer någ inte blåsa fören på trosdag mad.gif

• kongos

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 17:20

Jasså du me’.
    Märkligt det där med vädret. Jag funderar på någon utesport som kräver total stiltje eller fullständig byig frånlandsvind.
    Finns det? Då ska jag börja med den, så får vi se hur vädergudarna löser den nöten!

Någon som kan en dans för varm, jämn v-sv vind?

/E

• mrmille

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 17:31

Svar till:

Jag funderar på någon utesport som kräver total stiltje eller fullständig byig frånlandsvind.
    Finns det? Då ska jag börja med den, så får vi se hur vädergudarna löser den nöten!

[/ QUOTE ]

http://www.extremeironing.com/

Jebel_Adami_13_5_05_015.sized.jpg

• egan

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 21:51

varför e du så himla rolig?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Men hur fan blåser det egentligen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.