-
Mera fensnack!
Har sett att många säljer sina fenor för följande box:
MULTICONIC Box (Adapter System).
är det en sån som funkar i ”alla” boxar… power..tuttle.. mfl??
/Johnny
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mera fensnack!
Har sett att många säljer sina fenor för följande box:
MULTICONIC Box (Adapter System).
är det en sån som funkar i ”alla” boxar… power..tuttle.. mfl??
/Johnny
Oftast är det en adapter som man sätter på en modifierad (läs avsågad!) US-box fena!
UDOO
Har en US som jag skulle vilja göra om till Power. Vet nån var man kan inhandla ovan nämnda adapter?
Bor du i Malmö med omnejd så har Robban en sådan adapter, jag har själv gjort om mina fenor, busenkelt.
hmm….Surfers Paradise påstår att man inte kan göra om en Classic US-box till en Tuttle med adapter…det har väl fungerat förr eller?
UDOO
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.