• moscapoint

    Medlem
    18 november, 2003 vid 10:43

    det är östsidan av Mexico va? ingen aning, om du har möjlighet så ta dig till Baja däremot – löjligt clena vågor utan att bli megastora.

    .. kolla bifogade filmer

  • moscapoint

    Medlem
    18 november, 2003 vid 10:45
  • moscapoint

    Medlem
    18 november, 2003 vid 10:51
  • surfskutt

    Medlem
    18 november, 2003 vid 11:12

    filmerna funkar ju inte… confused.gif

  • moscapoint

    Medlem
    18 november, 2003 vid 14:26
  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 november, 2003 vid 07:52

    var där några år sen på höstlovet i riu tequila som hotellet hätte. de hade inga frächa surfprylar . men vad jag kommer ihåg så blåste det väldigt mycket visa daga. men där jag var fanns det inga vågförhålanden. jag skulle nog inter rekomendera det då alla hotell är instängde från almänheten då kriminaliteten är väldigt hög och men vill nog inte blåsa bort utanför de här stängslen. men vinden där funkade i alla fall ok

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 november, 2003 vid 09:51
  • tuben

    Medlem
    2 januari, 2004 vid 04:32

    Hemma i ronneby igen efter två veckor i Playa del carmen-Mexico(Östsidan).
    Blåste tillräckligt i fem dagar. Mest sideshore. Hade med mina egna prylar en 16 o en 10 kvm.
    Det var vell runt 5 kajtare förutom jag där. Det fanns några(riktiga) vinsurfare. Vinsurfingprylar fanns där att hyra men de var typ från -73?
    Om man inte orkar släpa med sina egna kiteprylar så fanns det ett ställe i stan som körde kurser och jag tror de hyrde ut prylar med, (http://www.ikaruskiteboarding.com). Vill sätta upp ett varningstäcken för deras kurser iofs. De fösökte launcha kajten från en helt f.up position. Slutade med en rejäl flygtur för den stackars eleven. De följde upp med lite boddydragging på stranden smile.gif

    Det var inte särskilt långgrunt så vid pålandsvind fick man vara snabb på att skära upp för att inte landa i jenkarna.

    Om man tog sig till slutet av stan och ner till stranden så fanns där även ganska ok vågsurf. Mest boddybordare där. Något orginal fanns.

    Slutklämm: Mycket turister. Svårt att hitta ett lugnt ställe. Men det går. Ett helt ok ställe om man orkar med 1000 frågor varje gång man försöker ta upp draken. smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.