Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Micah Buzianis lämnar North

  • Micah Buzianis lämnar North

    Publicerad av oaxen på 16 januari, 2006 vid 16:07

    Idag meddelade North Sails att de inte längre jobbar med Micah Buzianis, de önskar honom lycka till och tackar för det nära samarbetet under senaste 16 åren.

    Jaha, undrar vem som klipper honom?

    starboard-surfer svarade 18 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • oscar

    Medlem
    16 januari, 2006 vid 16:19

    Han var klar för Pryde för några veckor sedan, hänger du inte med?

  • oaxen

    Medlem
    16 januari, 2006 vid 16:25
    Oscar wrote:
    Han var klar för Pryde för några veckor sedan, hänger du inte med?

    Tydligen inte !

    Fick pressmeddelande idag

  • adde

    Medlem
    16 januari, 2006 vid 16:37

    Först släpper dom Dunken och sen plockar dom Micah och Finian?

    När stänger transferfönstret?

    /adde

  • ola-h

    Medlem
    16 januari, 2006 vid 19:09

    Folk börjar komma upp i åren och blir bekväma. Vem vill resa till Maui när man bor på Gran Canaria, vem vill resa till GC när man bor på Maui etc. De gamla hjältarna värdesätter att kunna “jobba hemifrån”, verkar det som.

    Det hela påminner mig om en kommentar från Kevin Pritchard angående delvis uteblivna resultat på Formula WM: “när det började blåsa som det gör på Maui gick det ju bra”. Underförstått, att åka och träna lättvind någon annanstans komemr inte på fråga (och jag förstår honom). När det gäller just Kevins formulaintresse så träffade jag honom på Maui innan “worlds”. När jag frågade om han skulle segla imorgon sa han att han skulle till Australien. “Its one of these formula events, you know”.

  • starboard-surfer

    Medlem
    17 januari, 2006 vid 21:29
    Oåxen wrote:
    Tydligen inte !

    Fick pressmeddelande idag

    Get a life!

  • oaxen

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 07:20
    Starboard surfer wrote:
    Get a life!

    Sa han som inte ens skruvat ihop sin isbräda än. Jag sätter en hundring på att du, Douglas, inte kommer issurfa en enda gång i år heller!

    Jag har redan ett “life”, hur det står till på andra håll kan man undra. ; )

  • oscar

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 07:47

    Fan vad alla snor min avatar…

  • oaxen

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 09:41

    Ehh, jag fick ju min av dig. Men Douglas har väl rippat… eller?

  • oscar

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 12:32

    Tyvärr ha ju han gjort loggan från början så jag kan nog inte gå på honom. Får väl segla över honom nån gång som straff…

  • Oregistrerade

    Gäst
    18 januari, 2006 vid 13:06
    Oåxen wrote:
    Sa han som inte ens skruvat ihop sin isbräda än. Jag sätter en hundring på att du, Douglas, inte kommer issurfa en enda gång i år heller!

    En hundring borde ju räcka till skruvarna som saknas…..

  • adde

    Medlem
    19 januari, 2006 vid 12:33
    Oscar wrote:
    Tyvärr ha ju han gjort loggan från början så jag kan nog inte gå på honom. Får väl segla över honom nån gång som straff…

    Jag kan inte sluta tänka på barnradion i P3… Jag föreställer mig att alla i Linsurf pratar som Doj-Doj och Ditten & Datten. 😮

    /adde (det tog mej förresten lång tid innan jag fattade hur Oåxen skall uttalas)

  • starboard-surfer

    Medlem
    19 januari, 2006 vid 17:24
    adde wrote:
    Jag kan inte sluta tänka på barnradion i P3… Jag föreställer mig att alla i Linsurf pratar som Doj-Doj och Ditten & Datten. 😮

    Doj-Doj…..du är inte helt fel ute adde, han som gör programmet är nämligen från Linköping….doj doj….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Micah Buzianis lämnar North

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.