Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Midsommar Fest – Directions to Skotten

  • fifi

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 19:09

    perfekt! Jag tycker du kan sova i sked med Hugo, det är helt OK för mig:)

  • skotten

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 20:03

    looks like its not gonna rain!!! Yipee!!! Everyone thats coming, bring blankets!!! (severe lack of table!!!) then we can all head into my apartment and get wasted after the fooood!!

    Tony

  • johannesd

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 20:44

    Haha Tony ditt hus kommer bli förstört. Men förhoppningsvis e alla kiteare shyssta som få e på midsommar.

  • danskeren

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 22:23

    hey Tony…i wil first be able to make after 20.00…i know someone has to work;-)

  • fredde

    Medlem
    23 juni, 2006 vid 08:43

    Skotta jevel…. Jag kommer till dig idag! Jag vet inte vem du är, du vet inte vem jag är. Men Fia sa att du var en hyvens prick!

    Buckle up skoottyyy!

  • skotten

    Medlem
    23 juni, 2006 vid 12:27

    sweet, get your ass over here… I am not sure how much food I have for everyone, but this is certaintly the party venue to be at!!

    Tony

  • fredde

    Medlem
    23 juni, 2006 vid 12:38

    Maten spelar mig mindre roll… det är det trevliga sällskapet jag är ute efter om man nu kan hitta det hos ett gäng noooobs:)…. Sprit och Jordgubbar står jag för själv…

    Fia+Fredde+Fernet=Farligt….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Midsommar Fest – Directions to Skotten

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.