Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarstormen, det finns hopp!

  • adde

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 08:35

    Jag var där i september, då luktade det fisk. Men det kanske var min dräkt som legat i en påse en vecka laugh.gif

    /adde

  • lars_k

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 08:49

    Att pissa i dräkten och sen lägga den i en påse i varma bilen i en vecka är o-bra.
    Njao, det kanske luktade lite, men enligt nån vi snackade hade det blivit mkt bättre sen de byggde reningsverk.

  • piotr

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 09:02

    Skön film från 87 m god musik som Vintra lagt in, och härlig cheeseroll i mitten av filmen. Man blir ju sugen.
    Peder

  • basse

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 09:37

    .. och hunden… Såg en liknande hund i Jeri i höstas pissa på min bräda när jag var påväg ner å köra efter lite vila. Tur man hyrde….

    Angående doften i Middles kommer jag inte ihåg det så mycket. Det enda jag kommer ihåg är Peders bom, tyskens splirrans search, Johans segel och den stora stenen….

  • ola_p

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 13:39

    Oj vad jag började längta till middles plötsligt…

  • graf

    Medlem
    22 juni, 2004 vid 15:47

    Faan! jag som med all sannolikhet kommer att bli Pappa i helgen, (ursäkta men jag vet ju att ingen på denna länken tar illa vid sig.) Det kanske till och med slår ett surf i klittmöller (knappast) men ändå. om jag nu inte kommer ut o surfar blir jag förmodligen lycklig ändå.
    men jag önskar alla er ett grymt surf där ute… ge JÄRNET sattsa på allt ni fantiserat om…
    Mvh jimmy Graf.

  • mag

    Medlem
    23 juni, 2004 vid 20:47

    Yihaaa!
    Det ska ju tusan blåsa överallt, västkust, sydkust och ostkust. Beslutsångesten kommer krypande. Vill man segla babordsvågor eller styrbordsvågor? Borde träna mer babord men styrbord börjar ju sitta rätt bra…

    Lutar i alla fall åt Västkusten torsdag och kanske sydkusten fredag, eller sydkusten torsdag och västkusten fredag, eller… Hmmm Livet är fullt av svåra beslut!
    tongue.gif
    Tur att man redan är blöt när man surfar med tanke på allt regn som kommer att skölja ner kragen runt midsommarstängerna och inte minst i snapsarna.
    Ha en skön midsommmar!
    /Magnus

  • basse

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 05:38

    Det kan väl bli lite babord i Lejet ikväll….

  • lajvarn

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:02

    blåsa å blåsa? jag fattar inget, kollat på aftonbladets väder, ska det verkligen blåsa? blåsa på östkusten i eftermiddag? (torsdag). riktning?

  • lundvall

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 09:40

    Har man tur blir det surf i Fiskebäck ikväll igen… Körde 6.0 igår på plattvatten pga ostliga vindar… Byigt var det med men jag är ganska nöjd… Men jag fattar inte dethär: vi var 3 pers nere… 3 saker pajjade, en av varje som var där… 1mast gick, en fena gick av helt och hållert och min fena gick det av 5cm på… Har man inte otur eller? 3st var nere och allt detta händer just oss… Jag är glad i alla fall att jag inte hittade grundet fler gånger i shitbay…

  • mag

    Medlem
    24 juni, 2004 vid 10:28

    Kolla väderlänkarna till höger på denna hemsida!
    /Magnus

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Midsommarstormen, det finns hopp!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.