Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Midsommarsurf?
-
Midsommarsurf?
Posted by svenne on 21 maj, 2006 at 19:07Jag tänkte hit’på nå över midsommarhelgen då tjejen är utomlands, är det nån annan som planerar in en surfhelg? Det är ju liksom roligare om man är flera.
Malmö, Varberg, Haga, jjymden?–S
jat replied 18 years, 6 months ago 7 Members · 8 Replies -
8 Replies
-
Svenne wrote:Jag tänkte hit’på nå över midsommarhelgen då tjejen är utomlands, är det nån annan som planerar in en surfhelg? Det är ju liksom roligare om man är flera.
För mig blir nog midsommar i kungshamn, hos tjejen föräldrar. så Haby/Ramsvik får det nog bli om inget ändras.. Hade varit jävligt kul med en go långhelg till k-bay… -
Det sägs att Haga har levererat 5.7 eller bättre senaste 10 åren över midsommar…
MVH
JohanC
-
midsommar på haga är en klassiker. midsommarmat på verandan med nubbe och andra goda vänner och segling på det. kan ofta (säjs det) tillomed bli grönhögen.
-
nej nej det blåser alltid puuung och rockar ännu hårdare i apel, meed undantag för förra året, men fan i år är det tillbaka i dubbel styrka kommer bli fett…
-
Svenne wrote:Jag tänkte hit’på nå över midsommarhelgen då tjejen är utomlands, är det nån annan som planerar in en surfhelg? Det är ju liksom roligare om man är flera.
Det är ju en klassiker att köra i Apelviken på midsommarhelgen. Ett och annat fyllelopp på midsommarnatten har det blivit. taxi med surfsakerna mitt i natten har det också blivit.
Kort och gott: ja, apelviken. Du lär inte vara ensam. -
Ja, nu vet jag inte riktigt. Får beslutsångest i vanlig ordning.
Haga eller Apel, Haga eller Apel, Haga eller Apel… 🙂
Log in to reply.