Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Minusgrader och Inflatable kites?

  • kitesweden

    Medlem
    22 december, 2005 vid 22:35
    ollfa297 wrote:
    Hävdar fortfarande att man inte behöver relaunch system (5e lina) om man har goda kompisar. Vilket vi är i östergötland! 🙂

    Om man ser snowkite/kiteskii etc som en lagsport så håller jag med dig 😉

  • ollefax

    Medlem
    23 december, 2005 vid 09:13
    nic wrote:
    olfa> …tror man får en element billigare än en motsvarande boxer

    Nej, det får du inte om du tittar på http://www.fluid.no

    (Ozone Frenzy är snäppet dyrare, Ozone Access är mkt billigare än Element för att ta ett exempel.)

    nic

    nej se där! trodde inte de var så dyra. Har de höjt priset på dem till -06 eller är det jag som haft det om bakfoten hela tiden?

    Jag som tappade en av deras element, så den for bort över vidda. Hade jag vetat att den kosta 9′ hade jag varit ännu mer nervös… (tack till joakim som tappert skidade efter den!)

  • stebe

    Medlem
    23 december, 2005 vid 10:55

    Det är ju bara bökigt att relauncha leis på snö om det blåser dålig. Är det bra med vind är det ju bara att skota hem, vrida på bommen så snor det runt hur enkelt som helst.. enklare än att vattenstarta till o med.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Minusgrader och Inflatable kites?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.