Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Joker 2007

  • pakke

    Medlem
    18 september, 2007 vid 20:01

    en av killarna på karpathos gämförde den med tabou.. (som han körde på hemma) men han kanske var partisk – han jobbade på mistral centret

  • snaffe

    Medlem
    21 september, 2007 vid 20:56

    Tabou är ju bra freestylebrädor. Menade han den stora taboun eller den på 100liter. Den stora känns ju grymt stor. Jokern har betydligt smalare häck.

  • klang

    Medlem
    29 september, 2007 vid 23:48

    Jag tror den är kass, har hört att de inte änns målar den ordentligt, snacka om att snåla in på tillverkningen… :-d.

  • flikka

    Medlem
    23 oktober, 2007 vid 21:10

    Ursäkta att jag inte svarat på detta förrän nu, men har helt enkelt inte hunnit prova brädan förrän nu.
    NEJ, brädan är allt annat än kass! Jag tycker den är helt grym än så länge, iofs kan jag tänka mig att 92L passar mig alldeles utmärkt eftersom jag är rätt liten och tidigare brädor strax över 100L varit för stora. Den känns ändå inte liten, typ som en freewave eller så utan den är fortfarande mer freestyle, även om den dög att rida lite vågor med senast idag.
    Mer utförlig beskrivning när jag kört in mig, men jag gillar den skarpt!

  • Oregistrerad

    Gäst
    24 oktober, 2007 vid 10:41

    @flikka 424149 wrote:

    Ursäkta att jag inte svarat på detta förrän nu, men har helt enkelt inte hunnit prova brädan förrän nu.
    NEJ, brädan är allt annat än kass! Jag tycker den är helt grym än så länge, iofs kan jag tänka mig att 92L passar mig alldeles utmärkt eftersom jag är rätt liten och tidigare brädor strax över 100L varit för stora. Den känns ändå inte liten, typ som en freewave eller så utan den är fortfarande mer freestyle, även om den dög att rida lite vågor med senast idag.
    Mer utförlig beskrivning när jag kört in mig, men jag gillar den skarpt!

    Borde inte du köra Flikkaboards:

    http://www.flikkaboards.com/

  • styret

    Medlem
    24 oktober, 2007 vid 20:30

    jävla grymma customgraphics. den som såg ut som en baban var ju helt galen. fan om det skulle gå att provsegla en sån nästa besök i slovenien.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Joker 2007

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.