Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Shift eller Switch?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 08:17

    Vad kostar frakten på Keppler? Ngn som vet?

  • surfen

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 08:25

    För mig kostade det från Keppler till mig i Uppsala fram till dörren i Juli förra året 60€ för en bräda. I December samma år från Keppler till Uppsala fast en bräda och ett segel 75€.

  • oskie

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 09:26

    Jag skrev till Kepplern igår och fick för övrigt svar 2 minuter senare svar att frakt för en bräda kostar 60 €… Men enda sättet är att betala i förskott, vilket känns lite osäkert.

  • oskie

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 09:28

    Förövrigt kan jag säga om Shift’en att den inte fått så jättebra kritik. (Men detta beror kanske på att den varken är en renodlad våg eller freeride.) Hur som helst har den ju något modernare former (248×56.4) än Switchen (259×56).

  • lars_k

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 09:47

    Åfan 60 Euro. Undrar varför jag åkte på 79 Euro då…Beställde boardbag också iofs…
    Jag har köpt 3 brädor av Keppler och satt in pengarna utan avgift via Skandiabanken på hans Postbank konto. Har funkat fint och han har inte blåst någon annan mej veterligen så det är nog lugnt…

  • surfen

    Medlem
    13 mars, 2004 vid 14:24

    Inte ett dugg osäkert att betala i förskott! Det gör du även med kontokort över nätet. Det mesta jag köper till bil, mc, vindsurfing, fotorylar och skivor gör jag över nätet har aldrig strulat med att dom har tagit pengar från mig utan att få prylarna. Men men har man otur så kan väl allt hända.

    The briefing for the Switch was clear: It had to be a board which is easy to control even in bumpy water and in smaller waves; it had to get onto the plane first and it had to have an amazing top end speed as well! The ideal board for racing against your friends.
    In Short: criteria which could only be fulfilled by the Mistral Custom Flow, except for its orientation in smaller waves. The Switch is a completely new board concept which will once again set the standards for this freeride category.
    Shaped by: Mark Nelson
    Performance Characteristics:
    Speed oriented free-ride board with a brand new look
    Easy sailing in flat to choppy water and in small waves
    Easy to control for entry-level low volume free-ride board line
    Stays controllable during all kinds of gybes and in high winds

    Wide range of use

    Tested by: Nik Baker

    Låter inte så dåligt tycker jag i alla fall.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mistral Shift eller Switch?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.