Detta ämne har 3 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 3 månader sedan av Oregistrerad.
- FörfattareInlägg
- 21 augusti, 2006 kl. 16:18 #788947
TomasN
DeltagareÄr rätt nära att slå till på en sådan, så lite omdömen innan jag bestämmer mig! Jag väger ca 78kg och ska ha den som komplement till en större. Kommer mest segla platt, men även mindre vågor någon gång.
21 augusti, 2006 kl. 17:31 #1126328manno
MedlemSchysst allround! greppar bra i vågor, dock skulle jag välja en freestyle om det är plattvatten du ska köra. Även något tung om man är kräsen..
22 augusti, 2006 kl. 07:11 #1126405stinger
DeltagareKörde en Mistral Synchro 91 (?) på Gran Canaria i år, vet inte exakt årsmodell men väldigt skön bräda, passade mig som handsken. Mest plattvatten (Arinaga). Säsongsdebut för min del och jag som definitivt inte är någon gippmästare hoppade upp på brädan, planade iväg ett par hundra meter och satte första gippen på en bräda som jag knappt ens hade sett på bild innan, lättseglad!!!! Jag hade inga problem att omedelbart “hitta rätt” på brädan. Skulle jag köpa bräda nu skulle en Mistral Syncro definitivt vara en av kandidaterna.
2 december, 2006 kl. 12:08 #1147409Oregistrerad
Gästtänkt köpa en syncro 06 någon som vet någonting om de
större modellerna? - FörfattareInlägg
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.