Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mistral Tarifa

  • Mistral Tarifa

    Publicerad av gustavl på 25 juli, 2008 vid 13:11

    Hej! Undrar om någon sitter o klämmer på en bild på en “mistral tarifa”?! hade varit roligt o kika lite hur den ser ut!!

    (har kollat på google utan resultat)

    TACK

    mikaels svarade 15 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surfen

    Medlem
    25 juli, 2008 vid 13:17

    @GustavL 485057 wrote:

    Hej! Undrar om någon sitter o klämmer på en bild på en “mistral tarifa”?! hade varit roligt o kika lite hur den ser ut!!

    (har kollat på google utan resultat)

    TACK

    Detta fanns på Ebay

  • surfen

    Medlem
    25 juli, 2008 vid 13:19
  • gustavl

    Medlem
    30 juli, 2008 vid 09:27

    Tack så mycket!

  • mikaels

    Medlem
    31 juli, 2008 vid 09:15

    Aaaah, minnen 🙂
    Min första ‘lilla’ bräda, köpt i München 1983. Jag ville ha så liten som möjligt, fast med centerbord (och kunna dra rigg).
    Minns den som rätt svårseglad, rank och eländig, och bytte den snabbt mot en ännu mindre, och lärde mig vattenstart!

  • gustavl

    Medlem
    1 augusti, 2008 vid 09:11
    mikaels;485999 wrote:
    Aaaah, minnen 🙂
    Min första ‘lilla’ bräda, köpt i München 1983. Jag ville ha så liten som möjligt, fast med centerbord (och kunna dra rigg).
    Minns den som rätt svårseglad, rank och eländig, och bytte den snabbt mot en ännu mindre, och lärde mig vattenstart!

    Oj, det var ju lite skumt. Hörde från far min, att det var en riktigt kanonbräda.. Han hade tydligen seglat den på mitten av 80-talet och tyckte det var en riktig höjdare. jaja, men smaken är ju som baken, delad och hårig.. 🙂

  • mikaels

    Medlem
    8 augusti, 2008 vid 08:52

    Jag tyckte nog den kombinerade det sämsta från stora och små brädor, trög upp i planing som en stor, men rank och vinglig som en liten…
    Det kan ju ha varit min teknik som brast också…;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Mistral Tarifa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.