Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mitt diskställ…

  • fastforward

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 08:04

    Perfekt – precis en sådan där har jag letat efter att ha i akvariet. Frågan är om det är värt 30£…

    Jester: skönt att veta att man inte är den enda innomhusriggaren iaf 😉 Seglet på bilden har 460-mast men jag kan nog rigga på en 490 också om jag flyttar undan soffan.

  • jester

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 08:31

    Jag har för lite lgh helt enkelt… Får byta till en större, så jag kan rigga inomhus!
    Är det någon som får nys om en ledig hyreslgh i Fjärås-trakterna söder om Kungsbacka, så är det bara o hojta! 😉

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    2 februari, 2006 vid 10:55

    Jo det börjar suga i tarmen nu kan man lätt påstå! Har ställt in lite fotstroppar och meckat bräda för ett tag sedan…vill nog ha det ogjort då min dotter tappade ett gäng pärlor varav en olyckligtvis satt i botten på min bräda efter testande av fotstropparna, blev ett litet förarligt hål…måste nog investera i en ny bräda tror jag!
    Ses på havet!

  • jester

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 12:10

    Återkommer om jag gör något crazy med akvariet…

    Tur att jag gjorde mig av med mitt 720-liters akvarium för ett tag sedan. Annars hade jag nog försökt prova nya brädan i det…

  • Oregistrerade

    Gäst
    2 februari, 2006 vid 16:48
    GonadMan wrote:
    Haha…Danne my man! Blev det överdos av surffilmer i förra veckan månne? Jag får lust att kontra – ikväll får jag jag leka av mig med Mr Zogs Sex Wax bara för att få den där sköna kokosdoften (…eller nått annat?).
    mr zogs sex wax *the best for your stick* hur leker man med den?
  • Aggro

    Gäst
    2 februari, 2006 vid 16:54
    Oregistrerade wrote:
    mr zogs sex wax *the best for your stick* hur leker man med den?
    Järnspikar loggade inte in..
    Daniel du borde söka hjälp man diskar inte fenor.haha…vad blir det här näst brädan i sängen eller…
  • go_catch_a_wave

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 17:31
    Aggro wrote:
    Järnspikar loggade inte in..
    Daniel du borde söka hjälp man diskar inte fenor.haha…vad blir det här näst brädan i sängen eller…
    Hahaha… ska de eller jag lägga upp den bilden, nej förresten, den har bara du ju. Illa.
    /Daniel
  • fastforward

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 20:59
    Jester wrote:
    Jag har för lite lgh helt enkelt… Får byta till en större, så jag kan rigga inomhus!
    Är det någon som får nys om en ledig hyreslgh i Fjärås-trakterna söder om Kungsbacka, så är det bara o hojta! 😉
    Va? Har ni lediga lägenheter på den sidan? Förstår inte konceptet riktigt… 😉

    Ge dig ut och leta nu efter annonser med “stambytt fastighet med öppen planlösning i vardagsrummet och oanade riggningsmöjligheter”

  • jester

    Medlem
    2 februari, 2006 vid 21:15
    fastforward wrote:
    Va? Har ni lediga lägenheter på den sidan? Förstår inte konceptet riktigt… 😉

    Ge dig ut och leta nu efter annonser med “stambytt fastighet med öppen planlösning i vardagsrummet och oanade riggningsmöjligheter”

    Problemet är ju just det att det inte finns några lediga… Snubben på bostadsförmedlingen skrattade åt mig… Kan nämna att Fjärås ligger bara ett par km från Torkelstorp… 😀

  • bergelin

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 01:56

    Min bräda hänger i mitt tak.. i morse glömde jag tydligen det efter ett halvår och gäspade och sträckte ut mig. Detta slutade i att jag slog till brädan (F2 fucking sträv mean wave guerilla) som massakrerade min nyvakna lekamen.. :o)

    inte så jävla kul när man skall på föreläsning i Integrerad Företagsplanering mellan 8 och 12.

    Over and Out // Der Hamlet

  • styret

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 06:53

    ja nu maste man nog ta och gora natt drastiskt for att fa blota ner 5.4an. far ju bara kora 4.2 och 4.7 har nere. borjar fa lite abstinens.

  • fastforward

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 12:28
    Jester wrote:
    Problemet är ju just det att det inte finns några lediga… Snubben på bostadsförmedlingen skrattade åt mig… Kan nämna att Fjärås ligger bara ett par km från Torkelstorp… 😀
    Det är rätt – ska ni bo på den blåsiga sidan så ska ni fan inte ha lediga lägenheter också 😀
  • anders_hoffman

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 12:45

    Kul Styret… Som att det inte skulle svida tillräckligt redan…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mitt diskställ…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.