Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Mitt första returnliga inlägg!
-
Mitt första returnliga inlägg!
Publicerad av RAMBOS_RETURN på 4 mars, 2004 vid 09:58Meaner and bader than ever
bonasurf svarade 21 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Läs följande så förstår du:
http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=185797&page=1&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
-
RAMBOS_RETURN
Gäst4 mars, 2004 vid 12:31Konfarmästaren spärrade mitt förra..
-
Bara undrar: Vad är meningen att spärra någon om man bara kan registrera ett nytt namn
-
Aha, jo nu förstår jag varför…
Kan däremot inte riktigt förstå den hets som vart, eller är det i stort sätt bara jag som är övertygad om att han bara är ironisk som vanligt?
Visst var det överdrivet och faktiskt osamanhängande, han blandar ihop uttryck för antisemism och hets mot araber…Nåja jag tycker att du ska ta det lite piano nu rambo. Du vinner inget på sådant. Sen att du har invändningar på sveriges flyktingpolitik är en annan sak, det har nog de flesta av oss men man ska verkligen inte dra alla efter samma kant! Bara för att några inte sköter sig betyder ju verkligen inte att alla gör det. Missminner jag mig inte så är du för övrigt från chile?!
-
RAMBOS_RETURN
Gäst4 mars, 2004 vid 12:42Tolka mej hur som hällst.
Jag har precis som alla andra, värderingar, tyck o tänk om saker o ting..
Men rasist,nej!aldrig vart o kommer aldrig bli.
(om det gör någon skillnad, vilket det inte gör..kommer själv från Santiago från början, men vem bryr sej, det var inte det dethela handlade om) -
Om man nu ska banna någon så är det väl idé att banna ip:t ?!? Vad är annars meningen ? Bara undrar…då kan man ju lika bra skriva inlägg med det gamla användarnamnet menar jag…
-
RAMBOS_RETURN
Gäst4 mars, 2004 vid 12:50lungt..tar det altid PiANO, även om jag slår på alla tangjenterna sammtidigt ibland..kan låta lite illa.
Men det är oftast ironi på en hög nivå..lite kännslig nivå denna gången tydligen, vilket kan vara förståligt.
Men det e ju bara dubbelmoral från många här inne när dem skriver endel grejjer..jaja, struntar igentligen i vilket, jag vet var jag själv står o det är det som är viktigast.
drar inte alla över en kant för den delen heller, dem jag skyr min agg mot vet vilka det är..
Logga in för att svara.