Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mode kan användas på många sätt

  • Mode kan användas på många sätt

    Publicerad av getwet på 13 oktober, 2008 vid 09:53

    Med bakgrund av en annan tråd som just nu rullar i speed/slalom forumet funderade jag lite över vad man kan använda mode till.
    Naturligtvis slog mig tanken omedelbart att i finanskrisens spår så borde även finanshajen vårda sin Armani ömt precis som en del andra kitegorier vårdar sitt yttre mycket väl.

    Därför ger jag er nu ett litet modereportage hur det framöver skulle kunna se ut på Norrmalmstorg med omgivning när börskrisens offer plötsligt måste spara på Armanins byxbak, kontorsstolen kräver sina byxoffer.

    Har ni några fler förslag på modetrender som skulle kunna tänkas falla in i krisens spår där man också kan nyttja flärd och praktiskt brukande? Kom med förslag!

    symon svarade 14 år, 9 månader sedan 39 Medlemmar · 57 Svar
  • 57 Svar
  • getwet

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 10:01

    Självklart så gäller den här trenden inte bara lunchställena runt Norrmalmstorg, den kan man även finna ute på vilken arbetsplats som helst. Ett förslag är att Volvo numera kan införa ett mode för att spara på arbetskläder, 3000 arbetsbyxor som slits i fikarummet varje dag blir pengar även det. Därför har min fru även skapat denna trend för att mota lågkonjunkturen vid grinden, sug i er alla arbetsgivare, här kommer lösningen för framtiden, lågkonjunturen blir ett minne blott.

    Här några bilder på hur Volvo arbetaren skulle kunna se ut, som truckförare eller den goa gubben vid löpande bandet.

  • doffe

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 10:09

    Det där ser ju inte ett dugg konstigare ut än shoåårtsen (Halmstad) utanpå våtdräkten. Ungefär lika sinnes.

    /D:D

  • getwet

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 10:12

    @doffe 507743 wrote:

    Det där ser ju inte ett dugg konstigare ut än shoåårtsen (Halmstad) utanpå våtdräkten. Ungefär lika sinnes.

    /D:D

    Den tanken har faktiskt aldrig slagit mig……

  • stinger

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 10:48

    Underlag till en sån där “hunk”-almanacka som hockeylag, brandmän osv brukar ge ut ???

  • johan_gbg

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 10:49

    Svincoolt!

  • mexi_

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 11:02

    Jäkligt kul, sitter och tokler bakom skärmen, kommer att utöka konsultsviden med mina klarröda speddos…

    Kanon!

  • jester

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 11:10

    F-n va fin du e!

  • dr-masse

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 11:11

    Dagens stooooooora leende på jobbet! Grymt skoj!

  • roding

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 12:03

    Nice.. vilken snygging. Du har lyft kontorsmodet till en helt ny nivå!

  • s66

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 12:16

    Micke, jag tycker att du e läcker!!

  • feg

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 12:44

    Fan Micke denna tråd är nog det roligaste på Zonen under denna höst!!! 🙂
    /Jocke

  • koa

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 12:58

    Micke du rular, mitt i prick! 😀
    Hoppas du stannar hemma i -08 land, den som roligast vinner ju 😀

  • ola-h

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 13:05

    Hahaha. Dessa bilder säger ju mer än tusen ord i shortsdebatten.

  • simpa

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 14:05

    Posta denna i kiteforumet 😀

  • slim_jim

    Medlem
    13 oktober, 2008 vid 14:14

    Hehe

    En variant på den där modegrejjen (fast tvärt om liksom, men än lika oförklarlig) är ju kidsen som kör med kallingar under surfshortsen i simhallen :confused2:

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mode kan användas på många sätt

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.