Senaste nytt Forums Monofilm HJÄLP!!

  • Monofilm HJÄLP!!

    Publicerad av mr_engstrom på 3 september, 2003 vid 14:04

    Alltså nu har jag fanimej letat mig genom varenda företag på hela västkusten som kan tänkas ha monofilm. Problemet är att det inte vekar existera någonstans!! jag blir lite konfunderad över detta och vill veta om det är någon som vet var man kan beställa monofilm! Tack på förhand!!!

    mr_engstrom svarade 20 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • getwet

    Medlem
    3 september, 2003 vid 14:13

    Varenda segelmakare med självaktning har monofilm hemma på hyllan. Såg själv att Gransegel här i Sthlm (långtbortistan för dig)har ett helt rum med olika monofilms…..tjocklek mm.
    Så kolla du med en segelmakare så bör han ha hemma en och annan rulle……som upplysning berättade en segelmakare för mig att monof. kostar ca 25kr löpmetern.

  • canoya

    Medlem
    4 september, 2003 vid 08:00

    Kolla med Asperö Handel i Fiskebäck/Tynnered, de har sålt tidigare iallafall.

  • mr_engstrom

    Medlem
    4 september, 2003 vid 12:11

    Äsperöds handel är en av de jag kollat med och de hade inte hemma. Det verkar som allt bara försvunnit på hela västkusten. Ja ja jag får väl börja leta lite längre bort kanske.

  • cambo

    Medlem
    4 september, 2003 vid 12:12

    Du kan få ett par kvadrat av min 5.4 att laga med

  • mr_engstrom

    Medlem
    4 september, 2003 vid 15:36

    Fan du kan väl laga det!! Det är väl inga problem!! Bara sticka upp till Järnaffären och få mängdrabatt på silvertejp…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Monofilm HJÄLP!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.