Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgon passet på näset?

  • Morgon passet på näset?

    Publicerad av bananen på 10 november, 2008 vid 19:54

    Funderar på om man skall stänga av datorn och gå och lägga sig och köra ett tidigt pass imorgon. Har möte 10:00 men fan vet om man kan klämma in lite segling innan?

    Har ju bara 4.0 att tillgå, men det verkar ju inte vara för litet i morgon! Skall man masa sig kämpinge? Är det nån mer som har jämförbar IQ-befrielse och tänker i samma banor? Kan inte svära på att jag åker men är frestad.

    superextrem svarade 15 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • el_duderino

    Medlem
    10 november, 2008 vid 19:56

    @bananen 514884 wrote:

    Är det nån mer som har jämförbar IQ-befrielse och tänker i samma banor?

    Nä, du är lätt dummast av oss!

  • el_duderino

    Medlem
    10 november, 2008 vid 19:58

    Nä, seriöst.. Pidde snacka nått om imorgon, men senast jag kolla proggen så var det ett väldigt litet fönster mellan det blir ljust och vinden vrider över till SV. Ska kolla närmre… återkommer!

  • bananen

    Medlem
    10 november, 2008 vid 20:01

    Jag vet att jag är dummast. Men jag ger mig inte. Jag har en mast kvar att kvadda.

  • superextrem

    Medlem
    10 november, 2008 vid 20:45

    Mmmmmumma, kommer att köra kämpinge imorgon igen. Tänkte mig morgon/förmiddag, kan vara ute 09:00 om det inte e för sjukt byigt och mycket vind, typ knasig 4.2..
    /extremt

  • s19

    Medlem
    10 november, 2008 vid 20:51

    Extrem Magnus, var du nere och kollade när vi var ute imorse? Såg ut som en vilsen kitare med skäggstubb och mössa på stranden 😉 Ser fram emot om du kommer 🙂
    Vi körde höllvikstrandsvägen…

  • el_duderino

    Medlem
    10 november, 2008 vid 21:04

    Jag måste bara säga att SUPEREXTREM är det bästa aliaset på hela Steffo! Särskilt om man försår innebörden… JA, SUPEREXTREM!

  • bananen

    Medlem
    11 november, 2008 vid 04:58

    Fan, nu är allt framskjutet en timma. Det roliga börjar inte förrän 0900 – 0930 typ, så jag kommer inte att hinna. Fan, här har man gått upp klockan fem helt onödan…

    Extra kul att vakna, springa upp och slå på datorn och kolla drogden som vissar… 1 m/s. EN! Hyffsat dyk kl 6.
    Något säger mig att den kommer att komma tillbaks på samma nivå dock.

    Kör stenhårt gubbar!
    // J

  • superextrem

    Medlem
    11 november, 2008 vid 06:39

    Gutenmorgen! Ahh Schönes wetter, regn und kein wind jetz, jaja auf 10 uhr Ultracleant viel spass…
    /extremt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgon passet på näset?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.