• Morgonsurf!

    Publicerad av virena på 12 juni, 2007 vid 20:56

    Tjohooo!!!

    Nån mer som e på. Andreas kommer och hämtar mig på jobbet kl 4 imorn bitt. Vi drar till Rågelund tror jag. Äntligen ska det bli surf, har inte varit ute på 3½ vecka.

    fesen svarade 16 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 39 Svar
  • 39 Svar
  • henkeman70

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 21:03

    Ser inte så bra ut imnorgon Virre… Har dealat till mig ledigt fram till 11, men det luktar bomkörning lång väg.

    Rågelund levererade inte idag. Det var en hel hord av surfers som stod och trampade i flera timmar. Trist! :frown:

  • virena

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 21:08

    Hörde det av Andreas, men nu blåser det som fasen:laugh: och jag e helt övertygad om att det kommer att hålla i sig. Har inte varit så här övertygad på länge tror jag. Skall ner och sova på betonggolvet i källaren på jobbet nu. Skulle in i övernattningsbostaden och upptäckte att den var upptagen:mad: .

  • baner

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 21:38

    Virena ! Du är med i matchen igen !! Gott, själv får jag villa knä lite 🙁

  • _bodhi_

    Medlem
    12 juni, 2007 vid 21:50

    Om ni hittar en övergiven bom så ta gärna med den till gbg (femlinors flexifoil). Hade aldeles för bråttom hem idag.

    /Johan

    0702-165155

  • virena

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 01:45

    @_Bodhi_ 389895 wrote:

    Om ni hittar en övergiven bom så ta gärna med den till gbg (femlinors flexifoil). Hade aldeles för bråttom hem idag.

    /Johan

    0702-165155

    Självklart:wink:

  • virena

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 01:59

    @Banér 389892 wrote:

    Virena ! Du är med i matchen igen !! Gott, själv får jag villa knä lite 🙁

    Fasen onda knä är inte allt för kul. Är det cyklingen? Vi får dra ett varv i endurobanan när du e bättre.

    Det blåser:laugh: Ha det gott Virre

  • nicke-l

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 04:55

    @henkeman70 389884 wrote:

    Ser inte så bra ut imnorgon Virre… Har dealat till mig ledigt fram till 11, men det luktar bomkörning lång väg.

    Rågelund levererade inte idag. Det var en hel hord av surfers som stod och trampade i flera timmar. Trist! :frown:

    näää, men vid 22.00 blev det grymmt bra. typ 13 m/s

  • virena

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 06:31

    Fick två timmars solsurf, vad mer kan man begära. Helt klart värt att gå upp tidigt. Nu kan man ju va glad hela dagen på jobbet.

    Johan jag har din bom,

  • _bodhi_

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 08:33

    Thx. Ringer dig senare…

  • yann

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 08:58

    Riktigt gött var det! Blir kanske en favorit i repris imorgon.

  • betbangan

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 09:24

    Det var riktigt bra trööck i prylarna mellan kl 05 och 06. Det var definitivt inte sista gången väckarklockan ringer 0330 för lite morgon-surf.

    Lägg isklampar på dina armar nu Virena så kör vi imon igen=)

  • snygging

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 10:03

    @Yann 389954 wrote:

    Riktigt gött var det! Blir kanske en favorit i repris imorgon.

    då är jag på! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:) :):):):):):):):):):):):):):)

  • snygging

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 10:08

    @henkeman70 389884 wrote:

    Ser inte så bra ut imnorgon Virre… Har dealat till mig ledigt fram till 11, men det luktar bomkörning lång väg.

    Rågelund levererade inte idag. Det var en hel hord av surfers som stod och trampade i flera timmar. Trist! :frown:

    Det kom ju sen blev så djävla överriggad på 17 så att jag flög upp på stranden, jag tog det som ett tecken på att rigga om till 13 men det blev för mycket oxå sen. Ja herregud vilken dag!
    Pumpar upp 13 sen 17, packar ihop, ser att vinden kommer, pumpar upp 17, vinden lägger sig , rullar ihop linorna, vinden kommer ut på 17 och sen 13.
    Kan man tävla i pump och riggning???

  • fesen

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 10:39

    @snygging 389972 wrote:

    Det kom ju sen blev så djävla överriggad på 17 så att jag flög upp på stranden, jag tog det som ett tecken på att rigga om till 13 men det blev för mycket oxå sen. Ja herregud vilken dag!
    Pumpar upp 13 sen 17, packar ihop, ser att vinden kommer, pumpar upp 17, vinden lägger sig , rullar ihop linorna, vinden kommer ut på 17 och sen 13.
    Kan man tävla i pump och riggning???

    Jag vill ha “distributed one-pump”….

  • zo0

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 10:57

    Aaah shit låter som jag missa något..

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.