• virena

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 11:54

    @betbangan 389960 wrote:

    Det var riktigt bra trööck i prylarna mellan kl 05 och 06. Det var definitivt inte sista gången väckarklockan ringer 0330 för lite morgon-surf.

    Lägg isklampar på dina armar nu Virena så kör vi imon igen=)

    Hej hopp!

    Självklart blir det åka av. Du kan väl ringa mig sen så jag vet hur lugnt jag skall ta det på personalfesten ikväll:wink:. Är det kl 4 som gäller i morn oxå? Jag börjar kl 9 imor igen. Hur e det för dig?

  • rusiak

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 16:43

    ahh, gött me lie leverans! Var solo i Abay i morse, gott som stryk. Sen gick ju inte gårkvällen av för hackor eller!

  • pepa

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 16:46

    Rågelund mañana igen! 🙂

  • wakenils

    Medlem
    13 juni, 2007 vid 16:52

    Finns det plats för en till i bilen i natt?
    Annars får det väl bli tåget ner till varberg… nån som tänkte köra i apelviken imorgon?
    /Nils

  • rusiak

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 07:19

    @WakeNils 390062 wrote:

    Finns det plats för en till i bilen i natt?
    Annars får det väl bli tåget ner till varberg… nån som tänkte köra i apelviken imorgon?
    /Nils

    YEs, redan kört 🙂 Fin timme innan jobbe, allena ute

  • yann

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 07:47

    Någon glömde en Ozone leash och en PET-flaska i Rågelund idag. Återfås mot beskrivning!

  • betbangan

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 09:39

    @Yann 390182 wrote:

    Någon glömde en Ozone leash och en PET-flaska i Rågelund idag. Återfås mot beskrivning!

    Hmmm…får kolla packningen när jag kommer hem. PET-flaskan kan du panta så tar jag pengarna nästa gång vi ses:wink:

  • zo0

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 09:40

    kan du inte snacka med farsan så han tar ledigt så jag också kan komma o köra med er på morgonen? 🙁 ;P

  • yann

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 10:19

    Fick en go up-downwinder imorse från Rågelund till Stenudden och tillbaka. Uppskattningsvis 3 mil (fågelvägen 6 km) och en dryg timma. Satan va gött det var att köra downwind i ett hyfsat swell. Lätt värt den långa turen upwind men fett med mjölksyra i bakbenet när jag kom tillbaka 🙂

  • yann

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 10:25

    @betbangan 390212 wrote:

    Hmmm…får kolla packningen när jag kommer hem. PET-flaskan kan du panta så tar jag pengarna nästa gång vi ses:wink:

    Jag tar 50% i hittelön. Beskrivning på PET-flaskan tack. Etikett och innehåll så är 2 bagare dina 😉

  • betbangan

    Medlem
    14 juni, 2007 vid 12:24

    @zo0 390213 wrote:

    kan du inte snacka med farsan så han tar ledigt så jag också kan komma o köra med er på morgonen? 🙁 ;P

    Du får klippa navelsträngen till mamma och pappa nu och flytta till Göteborg helt enkelt….:tongue:

  • sourra

    Medlem
    15 juni, 2007 vid 10:43

    @betbangan 390248 wrote:

    Du får klippa navelsträngen till mamma och pappa nu och flytta till Göteborg helt enkelt….:tongue:

    ..eller skaffa en moppe och köra småvägar ned till Varberg. Det borde inte ta mer än 2-3h att köra ned.

    Fan jag blir galen på alla er stollar som är ute och surfar i vind och strålande sol när hederligt folk jobbar. Hur fan skulle det se ut om alla gjorde som ni va!?! Börskurserna skulle fastna på en nivå eftersom ingen skulle orka uppdatera dom. Folk skulle ju bara gå runt med rufsigt hår och jävla mysleenden på läpparna – helt bekymmerslösa! HUR FAN SKULLE DET SE UT?!? SKÄMS!!!

    Edit: Yann, vad kör du för GPS? Jag lurar på att köpa en Garmin Forerunner 305 att ha när man är ute på löpen eftersom de tydligen tål vatten och plask också. Eller har du nån modell att rekommendera?

  • yann

    Medlem
    15 juni, 2007 vid 10:55

    Har du inte surfflex i avtalet så är det dags att byta jobb och var inte blyg på anställningsintervjun, det lönar sig! Jag har tagit upp det på mina två senaste intervjuer.

  • yann

    Medlem
    15 juni, 2007 vid 15:54

    @sourra 390481 wrote:

    Edit: Yann, vad kör du för GPS? Jag lurar på att köpa en Garmin Forerunner 305 att ha när man är ute på löpen eftersom de tydligen tål vatten och plask också. Eller har du nån modell att rekommendera?

    Kör ingen GPS. Jag bara höftade med måttbandet i Google Earth men det hade vart kul att testa någon gång och se hur långt man kör egentligen. Jag borde lätt ha fått ihop 5 mil totalt på den sessionen eftersom jag körde massa “vanligt” framåtillbaka efteråt.

    Fråga windsurfarna vad det är som gäller. De är tokiga på det där med hastighet å sånt.

  • sourra

    Medlem
    15 juni, 2007 vid 21:32

    @Yann 390485 wrote:

    Har du inte surfflex i avtalet så är det dags att byta jobb och var inte blyg på anställningsintervjun, det lönar sig! Jag har tagit upp det på mina två senaste intervjuer.

    Nja, bara vanlig flexbank. Men när man har ett skrivbord fullt med elände är det inte rätt läge att meddela sin chef att det blåser. Tydligen är han av uppfattningen att man ska göra rätt för sig innan man får ledigt. Han är fransos, kan du ta och snacka lite vett med karln?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.