Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf har guld i munn!

  • Morgonsurf har guld i munn!

    Publicerad av mag på 15 juli, 2007 vid 07:35

    Hemma igen efter en mysig mogonsurf i Halmstad. Morgonljuset är bara sååå gött och vackert mot vågorna. Stranden är tom men fylls av vågbruset och måsarnas skrik. Vad gör det väl då att vågor och vind inte riktigt har världsklass. Att bara glida runt och svänga, hoppa och leka gör att livet bara känns sådär helt underbart. En kaffe på stranden eftern en stund – så är man i himlen!!!

    Jag ääälskar vindsurfing! 😀
    /Magnus

    mag svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • mang-e

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 10:38

    De e livskvalitet de…:wink:

  • basse

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 17:10

    @Mag 397290 wrote:

    Hemma igen efter en mysig mogonsurf i Halmstad. Morgonljuset är bara sååå gött och vackert mot vågorna. Stranden är tom men fylls av vågbruset och måsarnas skrik. Vad gör det väl då att vågor och vind inte riktigt har världsklass. Att bara glida runt och svänga, hoppa och leka gör att livet bara känns sådär helt underbart. En kaffe på stranden eftern en stund – så är man i himlen!!!

    Jag ääälskar vindsurfing! 😀
    /Magnus

    Du verkar inte ångra dig att ni köpte stugan!!! Gott mos!
    🙂

  • jat

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 18:12

    Mmm, kan bara hålla med. I morse var det nu jäkligt vackert och gött. Kändes bra och srufa och sedan komma hem innan tjejen vaknat. //J

  • manno

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 20:34

    kändes som jag hade grus i munnen i morse, hann med några volcanos på doggen men kunde knappt gå rakt 🙂

  • mag

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 08:30

    Samma här, Carin toksov och jag väckte henne med bussen när jag kom hem! 🙂
    Nej, inte tusan ångrar jag stugutgiften inte. Tiden på vattnet kommer att öka och öka och öka…
    😉
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf har guld i munn!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.