Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf i Habo… mumma

  • Morgonsurf i Habo… mumma

    Publicerad av klang på 28 augusti, 2006 vid 05:54

    Vaknar och ser hur trädtopparna dansar, vad gör man? Det är bara packa och dra raka vägen mot da Habo Beach…

    Är tillbaka till 11, får se om det fortsätter i eftermiddag, för att ta en repa till… 😛

    Jäkligt nice med flex-tid…

    /Klang

    klang svarade 17 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • alexasu

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 07:15

    ah, det var riktigt najs i habo i morse, jag å brossan var där prick sex och riggade i soluppgången. nästan tre timmars fin 5.7-segling, stundtals med riiiktigt bra tryck, fick man innan man var tvungen att sticka hem för å lämna bilen till behövandes föräldrar.
    å nu sitter man här, fortfarande neoprenklädd, å väntar på att duschen ska bli ledig… livet e helt ok ibland.

  • klang

    Medlem
    28 augusti, 2006 vid 09:41
    alexasu wrote:
    ah, det var riktigt najs i habo i morse, jag å brossan var där prick sex och riggade i soluppgången. nästan tre timmars fin 5.7-segling, stundtals med riiiktigt bra tryck, fick man innan man var tvungen att sticka hem för å lämna bilen till behövandes föräldrar.
    å nu sitter man här, fortfarande neoprenklädd, å väntar på att duschen ska bli ledig… livet e helt ok ibland.

    Och jag trodde jag var knasig… när jag kom ut till Habo vid 8.30, vem kommer då inte upp från flera timmars surf… Alexasu… ack ack ack… 😉

    /Klang

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Morgonsurf i Habo… mumma

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.