• Oregistrerad

    Gäst
    3 mars, 2008 vid 13:22

    Har dom skrotat sitt videotiming system nu när GPS:erna
    e så pålitliga!?

    Jesper Kinnås svara ärligt nu!!!

    Hade du överhuvudtaget varit intresserad av vindsurfing
    om det inte funnits GPS?

  • jester

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 14:20

    Hmmm… Normalt brukar jag ignorera anonyma inlägg.. Men..

    MOS kör videotiming. Än så länge iaf. Men iom att World:Speed:Cup (fd ISA) nu samarbetar med GP3S kan det mycket väl ske en förändring i framtiden.

    Jag har surfat sen sent 80-tal, så mitt svar är ett rungande JA! Men jösses att GPSen har tillfört mycket för mig. Tycker det är roligare med GPSen, helt klart. Men samtidigt kan jag njuta av att bara glida omkring i planing i 25 knop med stor-prylarna.

  • benke-2

    Medlem
    3 mars, 2008 vid 16:28

    Bra reportage från Almanare där FM ” shit in in the waves med 5,8 an” på uppvärmningen.
    Synd att dom ändrat till sheet

  • benke-2

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 04:57

    PM säger att det blåser 110 km/h 30,5 m/s verkar helt okej, å startar vid 7.30

  • jester

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 08:45

    Dom verkar vara igång:

    Very nice run for Albeau with 48 knots on the notice board, we wait for official time !

  • jester

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 08:47

    Live-rapportering: http://www.windsurfjournal.com/frontblocks/live/live.asp?ID_BB_LANGUAGES=1

    Tydligen kan Diethelm ha smackat dit ett ny världsrekord för standardbrädor med 46.51 knop..

  • dr-masse

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 09:57

    H-e! – får de en liten vridning och lite stadigare vind så kan det ryka idag… spännande!!

  • tobhed

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 10:47

    Vinden verkar ha vridit på fel håll, men…

    It’s official, Patrick Diethelm did this morning a new production board speed record with 46,57 knots… A great performance with the F2 Missile XS !!!

  • pugge

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 11:40

    Nya rekord på g!!! 49.04

  • dr-masse

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 11:46

    Härligt! Ah, spänning på kontoret!!

  • dr-masse

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 11:50

    Antoine Albeau is definitely a great champion !!! This is his third time on the canal and every session, he beat his personnal record with today an incredible run at 49,04 knots !!!

  • kinetic

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 11:59

    Hmmm….Nu e ju frågan: Är detta mätt med en Amaryllo? 😀 *ironi*

    Antoine Albeau e defintivt “the man to beat”…Tror inte det finns nån i dagsläget som kan matcha hans tider..

  • Knatte

    Gäst
    5 mars, 2008 vid 12:04

    Skit, vilka snabba farter de klämmer av ny:smile: Tyvärr är det inte en lika snabb lina på windjournal.com siten….:blush: jag kommer ju inte åt alla goda resultaten. Men alla windsurfare sittter väl och försöker uppdatera sin info nu…:tongue:

  • jester

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 12:15

    Kul för AA! Och typiskt det hela sker när man är på lunch… 🙁

  • jester

    Medlem
    5 mars, 2008 vid 12:17

    Ahh… Siten är uppe igen. Dom kanske oxå haft lunchrast… 😀

Sida 1 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.