• getwet

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 09:01

    Nu kör vi!

  • jester

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 09:13
    getwet;449867 wrote:
    Nu kör vi!

    Du o traktorn ner till södra Frankrike, eller? 😉

  • getwet

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 09:19

    Japp. Precis passerat Lyon….full fart framåt.

  • p-malmkvist

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 09:56

    Reeespekt.. vilka gubbar igentligen:smile: efter dessa vurpor bara skaka på huvudet och sen köra vidare är så mycket respekt det kan bli.

    Mer sån inställning tycker jag..

    apropå den mytomspunna kanalen, vilka är på att köra ner till denna i höst:grin:

  • benke-2

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 10:44

    Verkar rätt lugnt nu, men blir ju varmare framåt kvällen och troligen mer vind. Dom borde ju kunna köra till kl 19.

  • Knatte

    Gäst
    6 mars, 2008 vid 11:24

    Verkar ju som AA och Patrik vilar idag än så länge:smile: Medans Finian verkar var hugget idag för att ta igen förlorad terräng:tongue:

    Skulle varit jäkligt kul att se vad Dunkerbeck kunde gjort i kanalen igår…
    Men frågan är om han kunde rått på AA som har varit snabbast i nästan alla tävlingar både inom racin/slalom/speed.
    Men utan tvekan kul om alla de tre stora körde samtidigt och på samma plats:smile:

    Sedan var det ju enorma vurpor som man såg i videosnuttarna. En normal vindsurfare skulle ju behöva ambulans efter sådana kastfall:eek:

  • jester

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 12:05

    Dom är färdiga för denna gången.

  • getwet

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 12:12

    Skit också, jag hann inte ända fram. Får vända grållen hemåt igen!

  • tim-eriksson

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 12:33
    getwet;449910 wrote:
    Skit också, jag hann inte ända fram. Får vända grållen hemåt igen!

    Tss… alla dessa undanflykter, nästa gång det bär av så får du hitta på något annat. :smirk:

  • klang

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 12:44

    Ser ju helt livsfarligt ut, de kör 10-20cm från kanten… och gör dubbelframåt… tror att jag vet vad som saknas för att jag skall ta mig till toppen…

  • jester

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 13:39

    Jao, vi får inte glömma att detta är proffs vi snackar om. Se bara på Andrea Baldini som var nere o körde samtidigt. Han är väl en ganska normal speedare (fick ju stryk av Surfan nere i Afrika, tex), och han hade ju inga superbra tider direkt… Dock har vi ett gäng även här som skulle klara av det, men jag hade nog fegat ur själv… 😀

  • pugge

    Medlem
    6 mars, 2008 vid 18:36

    Har bara Antoine haft gpsen rätt inställd lär det snart dyka upp en bra tid på sidan!!
    Filen är inskickad enligt Martin.

    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=1&val=6308

  • larsd

    Medlem
    7 mars, 2008 vid 13:45

    Skit, problem med “tracksen” igen!

    MvM på GP3S forum:
    “We already offered a Navi for free to Antoine (and he gladly accepted it) as it’s clear we would love to see the big names post speeds over here. It’s a shame his track isn’t good. Only one fast run was recorded and not the World Record run. Average would have been very wrong, so again no speeds posted by Antoine. This has nothing to do with him unwilling to post, like mentioned before.”

  • klang

    Medlem
    7 mars, 2008 vid 15:13

    :::Martin van Meurs:::
    This time there looks to be something wrong again with Antoines track, that’s why his speed isn’t shown just yet. We are on top of it.

    “Something wrong”… kul!!! Precis vad man vill höra när man satt världsrekord… Men visst, om AA har problem med att hantera sin GPS så det är väl inte mycket att göra åt saken.

  • klang

    Medlem
    7 mars, 2008 vid 15:19

    :::Martin van Meurs:::
    Antoine has got a foretrex. He gets a Navi from us. We are still trying to get the right track in and even asked him to send his foretrex to us so we can try and get the needed data in. Anyway, we give it our very best for sure.

    Om AA kör foretrex och sätter rekord med sin så vet-i-fan om jag behöver köpa amaryllo. Det är bara ringa Martin och be dem trixa… och de “give it our very best for sure” 😉

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.