Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Motala imorgon?

  • mrmille

    Medlem
    5 juni, 2005 vid 22:48

    Vad i hela friden ska ni ut imorgon och göra?
    Det ser ju helt dött ut
    Inte ens foreca spår någon vidare vind, enbart dmi tycker att det ska blåsa imorron, men hur ofta har dom rätt på våra höjdgrader? (har aldrig hänt).

    Nä, ser redigt kass ut.
    Önskar jag hade en öl till hemma precis som biorno.
    Ta en till när du druckit upp, för min skull!

  • mrmille

    Medlem
    5 juni, 2005 vid 22:51

    Svar till:


    Mr mille…. du har lätt en av de snyggaste introna på din hemsida jag sett… synd att det bara e intro… ser fram emot fortsättningen…

    [/ QUOTE ]

    Haha, jag vet inte det ja…
    Kastade ihop det lite snabbt nån regnig kväll. har ju aldrig tid att sitta och pilla med det men nått år kommer väl allt att vara klart. Riktigt maffigt kommer det bli i alla fall! laugh.gif

  • biorno

    Medlem
    5 juni, 2005 vid 23:07

    Precis, det var därför !! Hur är det med din stackars fot !, kom online nu då för f !

  • gugge

    Medlem
    6 juni, 2005 vid 11:27

    Nä, jag har inte hunnit testa ännu, men sandviken verkar grymt schysst, långgrunt och så tror jag.

    Säger till när jag drar dit nästa gång.

    /H

  • rille

    Medlem
    6 juni, 2005 vid 14:41

    Blev det nåt idag? Det väder (duggregn, gråmulet och lite kyligt) vi åkte båge i som små svin verkade mest vara lämpligt för typ, ja just åka båge i skogen i. Tyvärr råkade man få grundstötning mellan marken och motorblocket vid en brant så oljeglaset spräcktes…Jaha, ännu mer att göra som man inte vill…Hörru Tysken, hade inte du en offroadknarr oxå?

  • biorno

    Medlem
    6 juni, 2005 vid 14:47

    Hade min supersnabba XR men den såldes när jag var tvungen att fixa nåt på den eller tvätta den vilket jag inte orkade, minns inte riktigt.. hursomhelst har jag tyvärr frown.gifingen kvar.

  • rille

    Medlem
    6 juni, 2005 vid 18:53

    På så sätt är windsurf o kite j-gt bra. Inte så himla mycket skruvande med grejerna. Efter dagens mc-åkning på tre timmar är det tvätt en timme och säkert fem timmar meka totalt för att byta oljefönstret plus vad det kommer att kosta. Men kul var det! Åter till vattensporterna, ser kasst ut med vind i veckan enligt WG tyvärr. Inga som ska till västkusten till helgen? Jag ska dit på en fest lördag kväll men tänker åka fredag.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Motala imorgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.