Taggad: 

• koa

Medlem
    30 maj, 2007 vid 09:20

[QUOTE=Min formulasegling:
    För mig började det som ett ”oskyldigt” komplement till vågsegling mm. Jag ville bara komma ut på vattnet lite oftare och enklare här hemma i Sverige. Detta tycker jag är en allt för bortglömd sida av formula vindsurfing. Det är otroligt skönt att bara cruisa omkring på en formulabräda en varm sommardag, i en lätt bris. Emotionellt påminner det en hel del om att paddla ut till line-up en varm och vindstilla Mauimorgon.

Härligt skildrat, jag trillar nog dit också på ”slalom und speed” delen…
    Ses på vattnet snart hoppas jag.

Calle N 😉

• koa

Medlem
    30 maj, 2007 vid 09:20

Min formulasegling:
    För mig började det som ett ”oskyldigt” komplement till vågsegling mm. Jag ville bara komma ut på vattnet lite oftare och enklare här hemma i Sverige. Detta tycker jag är en allt för bortglömd sida av formula vindsurfing. Det är otroligt skönt att bara cruisa omkring på en formulabräda en varm sommardag, i en lätt bris. Emotionellt påminner det en hel del om att paddla ut till line-up en varm och vindstilla Mauimorgon.

Härligt skildrat, jag trillar nog dit också på ”slalom und speed” delen.

Ses på vattnet snart hoppas jag.

Calle N 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA