Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic Aviator Black Widow Seat Ladies 2005 ???

  • anonym-anvandare

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 17:08

    Har hemma både sitt och midjesele av Pro-limit i XS
    Mvh Peter
    Långens kite & badtunnor
    070-3993027
    090-45533

  • annas

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:47

    Har en liten Takoonsele xs, men vet inte om det är tillräckligt med stöd för ryggen…

  • annas

    Medlem
    14 maj, 2005 vid 19:49

    jag menar, jag har en till mig själv och en extra som jag kan sälja om du skulle vara intresserad. Takoon har rätt mycket tjej-prylar i små storlekar.

  • lina

    Medlem
    15 maj, 2005 vid 14:56

    Cajza! jag är en mediumtjej men har faktiskt köpt en small, så det kan nog stämma…

    hej peter! har gått vidare i ansökn till hösten så jag ska göra nya arbetsprover och så har jag en hemtenta hängades som ett ororsmoln över mig, men rasmus har köpte en bil idag! =0)
    så nu får de ju bli ngn gån i veckan tycker jag, ring så kan jag hämta upp dig så kör vi =0) livet är inte bara skola.
    vi drar för övrigt till mellbystrand såklart, ska du dit?
    ciao

  • mrsmille

    Medlem
    15 maj, 2005 vid 17:56

    Svar till:


    Cajza! jag är en mediumtjej men har faktiskt köpt en small, så det kan nog stämma…

    “livet är inte bara skola.”

    [/ QUOTE ]

    Tack för tipsen lina!

    Och bra sagt om skola…nu behöver jag inte ha så dåligt samvete över att jag inte har pluggat nått idag.
    Jag har idag “kört” första gången på vatten.. laugh.gif Så nu måste ja börja handla på mig allt….

    /C

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic Aviator Black Widow Seat Ladies 2005 ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.