Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic Shockpadset d3o

  • skotten

    Medlem
    17 juni, 2010 vid 20:59
  • lima-ko

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 15:40

    Sold =)!

  • lima-ko

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 15:45
    Kjello;617516 wrote:
    Nobile IFS PRO vill jag köpa perfekt på min Nobile Shinn -09
    Gillar att det är “ett runt” försänkt skruvhål, inte avlånga så man måste använda brickor,.

    Tackar för, smidig affär.

    Tack själv Kjello.
    Nu lutar det åt Mystics d3o.

  • acemattias

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 17:45

    Svart pad för vänster, gul för höger, smart!:smile:

  • lima-ko

    Medlem
    21 juni, 2010 vid 20:37

    Ja, det är bra om man inte kan höger och vänster ;).

  • magnuzon

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 06:29

    Tjenare!

    Har kört med d3o pads sen i början av förra sommaren och tycker att dom funkar kanon. Jag har också haft lite problem med knäna tidigare och fått lite ont vid för många hårda landningar, men inte nu längre. Anledningen till att jag köpte mina var dels knäproblemen och dels att jag ville börja ladda på lite större loopar.

  • lima-ko

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 07:42

    Tjena magnuzon,

    Låter mycket bra, exakt de egenskaperna jag är ute efter.
    Hur sitter de på, går strapsen att dra åt hårt så att man inte glider ur i önödan?

  • Kjello

    Gäst
    22 juni, 2010 vid 08:11
    Lima-ko;618250 wrote:
    Tjena magnuzon,

    Låter mycket bra, exakt de egenskaperna jag är ute efter.
    Hur sitter de på, går strapsen att dra åt hårt så att man inte glider ur i önödan?

    Precis det jag undrade med, men det är tydligen pads only, inga stroppar, ser det ut som.
    Kunde dom inte göra stroppar till, med samma d3o material på insidan, mot foten (succe’).
    Någon får övertala Mystic att tillverka d3o-stroppar, kan ersätta boots, när foten skönt kramas fast emellan.
    Mystic har ensamrätt för vattensportprodukter i d3o, vad mer kan göras http://www.d3o.com/products.php
    Men kan inte privatpersoner köpa en bit ?, då kunde någon modda till superstroppar själv !.
    Kanske för farligt att sitta fast så, men det finns dom som vill det.
    Tackar för Nobile padsen med jättesköna stroppar (behöver inte d3o), glad för färgvalet med.

  • lima-ko

    Medlem
    22 juni, 2010 vid 08:20

    Det stämmer, man får köpa till sådana här http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?cPath=32_33&products_id=794&osCsid=f4e82574239759586a0f942cbac891db

    Kjell, nu får du vara tyst annars kommer jag aldrig komma över att de inte passade på min bräda, hah hah.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic Shockpadset d3o

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.