Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MYYYYYYYNNNIGGGGGGGGGEEEEENNNNNNN IMORGON!?

  • samhansson

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 10:43

    kommer efter 16:30

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 12:53

    17.00

    Magnus

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 12:58

    Just de!!!!! Är det någon som har en extra 10:a – 12:a så ta för fan med den, man väntar ju fortfarande på försäkringspengarna och man vill ju inte stå på land med en 16 och titta på.

    Magnus

  • samhansson

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 13:16

    ser ut att bli bra vind, filmsession.. WCL-Boys?

  • davids

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 13:43

    Nån somm har lust att hämta mig i halmstad och låna ut sele och kites till mig? cool.gif confused.gif confused.gif får mina nya drakar i slutet på veckan och bilen är på lagning, hehe… illa illa nu när dedt äntligen kommer lite vind

  • brickan

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:34

    Jag kommer efter jobbet ca 16 kan självklart hämta någon i halmstad om det behövs.

  • jerkera

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:49

    Tänkte dra mig mot halmstad i nästa vecka, mynningen har jag kört i och västra stranden. Vilka är de bästa spotsen i närheten och vilka vindrikningar funkar?

  • eklov

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 15:41

    Svar till:


    laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif vind ju……….. vem ska dit?

    [/ QUOTE ]

    trevligt! jag kommer inte förren efter kl 17! om har plats och vill får de gärna ta med XX för en provtur.

    synes!

  • samhansson

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 16:41

    Clabbe du bangar inte lite filmning va???

  • jott

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 18:50

    För satan långsam. En annan är stuck in lund på kneg. Du får nog damma av porrfilmskameran till helgen igen för då är en annan tillbaka i himelen igen. God tur era krakar. Ta massa bilder så man kan våndas änu mer här nere!

  • niklas82

    Medlem
    12 juli, 2005 vid 19:28

    håll käften era äckliga svin.. jag hatar kitesurfing och allt som kommer till där.. jävla f*ttsport o så… bara rövhål som håller till i mynningen.. sand i sjärt springan o sånt.. äcklig sport..

    FÖresten så jobbar jag imorgon till kl 20,00 så om någon vill ha billig korv på statoil som ligger 50 meter från mynnignen så säg bara det magiska ordet. : Jag är BÖG o älskar sandi röven, särskilt när det blåser 10ms i mynningen..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 07:11

    härligt med vind är det ingen som sak ut där vid 2 tiden ?? är rätt sugen

  • brickan

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 07:19

    Bara för att jävlas så är det väl statoil på samma sida som mynningen?

  • niklas82

    Medlem
    13 juli, 2005 vid 18:59

    nej andra sidan….

    ska någon ner imorgon *???

  • brickan

    Medlem
    14 juli, 2005 vid 07:56

    Var nere en sväng efter jobbet.
    Gött var det i mynningen i går!
    Körde med gott tryck i 11an utan våtdräkt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing MYYYYYYYNNNIGGGGGGGGGEEEEENNNNNNN IMORGON!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.