Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Någon som är sugen på att ta me en extra resenär??

  • Någon som är sugen på att ta me en extra resenär??

    Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2003 vid 09:52

    Hej. jag är ledig från 11 juni till 7 juli. någon som ska åka någonstanns under den här tiden och är villig att ta me en ung gla surfare som är sugen på vind? är me på allt utom jaws smirk.gif. delar självklart alla kostnader. självklart smidigast om det är någon från gbg men det är absolut inget krav. (är duktig på att åka komunalt). mejla, ring eller skriv här om intresse finns.

    Mejl: nougat87@hotmail.com
    Hem tel: 031-690483
    Mob tel: 070-4882665

    Mvh Niklas

    anonym-anvandare svarade 21 år sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 april, 2003 vid 16:04

    Hej. Vill du hänga med till Maui veckan 22-24? Vi bor hos min kompis på natten och surfar så mycke vi kan på dan. Det är iofs dyrt å flyga men om har du råd hör av dig
    den_lindh1@hotmail.com
    Aloha
    mvh dennis

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 maj, 2003 vid 21:01

    hej. det fungerade inte att skicka till din mejl så ja får väl hoppas på att du tittar in här igen. jag undrar vad flygbiljetterna ungefär skulle kosta isåfall.

    Mvh Niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Någon som är sugen på att ta me en extra resenär??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.