Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

  • Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

    Publicerad av tobhed på 7 maj, 2010 vid 09:01

    Körde sönder min Falcon F1 26 cm igår i Klagshamn. Har beställlt nya men då Dennis måste göra nya så tar det minst 1 vecka innan jag får dem, mao efter tävlingen på Öland. Är det någon som antingen vill låna ut/hyra ut/sälja en Falcon F1 26 cm till mig så höra gärna av er.
    Jag har storlekarna 22, 24, 28 & 30 så det är endast 26 jag är intresserad av

    swe117 svarade 14 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • swe117

    Medlem
    7 maj, 2010 vid 09:13

    😉 Det kan vi väl lösa.

    / Uffe

    tobhed;610404 wrote:
    Körde sönder min Falcon F1 26 cm igår i Klagshamn. Har beställlt nya då dennis måste göra nya så tar det minst 1 vecka innan jag får dem, mao efter tävlingen på Öland. Är det någon som antingen vill låna ut/hyra ut/sälja en Falcon F1 26 cm till mig så höra gärna av er.
    Jag har storlekarna 22, 24, 28 & 30 så det är endast 26 jag är intresserad av
  • tobhed

    Medlem
    7 maj, 2010 vid 11:20

    jag kommer inte släppa förbi dig, trots att jag får låna din fena – bara så du vet…

  • hankloose

    Medlem
    7 maj, 2010 vid 12:27

    Trodde du visste va stenarna låg i Klagis….

  • swe117

    Medlem
    9 maj, 2010 vid 10:02
    Hankloose;610440 wrote:
    Trodde du visste va stenarna låg i Klagis….

    Haha.. Nu vet han:grin:

    Tobhed… Skulle aldrig våga att köra om dig:wink:

    / Uffe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.