Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som har erfarenhet ifrån Ebeltoft, Danmark

  • Någon som har erfarenhet ifrån Ebeltoft, Danmark

    Publicerad av steos på 24 april, 2008 vid 07:07

    Jag kommer att spendera en vecka i augusti med familjen i Danmark, Ebeltoft och undrar ifall det är någon som vet hur det är med möjligheterna till vindsurfing i området kring Ebeltoft.
    Helst någorlunda plattvatten då jag med jämna mellanrum varvar badande med riggdragande.

    /Stefan

    judo-freddan svarade 16 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • judo-freddan

    Medlem
    1 maj, 2008 vid 23:25
    steos;460514 wrote:
    Jag kommer att spendera en vecka i augusti med familjen i Danmark, Ebeltoft och undrar ifall det är någon som vet hur det är med möjligheterna till vindsurfing i området kring Ebeltoft.
    Helst någorlunda plattvatten då jag med jämna mellanrum varvar badande med riggdragande.

    /Stefan

    Har inte testat stället själv men läser i Surfers guide att det är ett plattvattenställe. En skyddad bukt o funkar bara på västliga lågtrycksvindar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som har erfarenhet ifrån Ebeltoft, Danmark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.