-
Någon som har provat Exocet Original Wave 95 -04?
Gör Exocet bra brädor?
Hur skulle 95:an funka som freestyle-wave, dvs både på plattvatten med byig vind och i vågor? Jag väger 82 kg.
/Robin
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som har provat Exocet Original Wave 95 -04?
Gör Exocet bra brädor?
Hur skulle 95:an funka som freestyle-wave, dvs både på plattvatten med byig vind och i vågor? Jag väger 82 kg.
/Robin
Jag har faktiskt hittat ett par tester på nätet där det verkar som om 95:an är lite seg i accelerationen men väldigt bra på att svänga. Vågbräda med andra ord.
Ingen som har provat den eller en annan Exocet?
Paddy, aka “teamrider”, har bra koll på läget med Exocet.
Kolla med honom, han kanske är lite partisk dock…
/tobbe
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som har provat Exocet Original Wave 95 -04?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.