Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som köpt Neopren av Keppler?

  • Någon som köpt Neopren av Keppler?

    Publicerad av sunken på 9 april, 2004 vid 02:49

    Hej
    jag vet.. ännu en Keppler tråd.
    Men faktum kvarstår, det är förbannat billigt, och jag är förbannat fattig. Jag lovar att stödja alla som stödjas bör så fort jag generar pengar i någon som helst omfattning.

    Nåväl, brädor och segel i all ära, det har han ju bilder på den gode Herr Keppler, men gummit är det värre med. Jag har utövat lite korrespondens med tysken men blir verkligen inte klok på vad han har och vad det kostar. Var mycket nära att få hem en shorty när jag trodde jag beställt en torrdräkt! Min tyska är lika dålig som hans engelska.

    Jag ska ha något så varmt som möjligt/så billigt som möjligt.

    Någon som lyckats med denna bedrift hos Keppler? Tacksam för tips.

    vinta_kestrel svarade 20 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • vinta_kestrel

    Medlem
    9 april, 2004 vid 20:01

    Halloj Sunken,

    jag har f.n. en kampanj (löper ut torsd. nästa vecka) på Pro Limit’s grejer. Pro-bommarna 1000:-, ZF Pro 5/3 Steamer (ej torrisen) 1895:-, Sport boardbag 595:-, Cruiser hängsele 595:- etc.

    Jag har inte velat gå ut med det på detta forumet, eftersom AD’n ännu inte gjort nån grafisk profil, logga etc. så därför ser allt lite hemmasnickrat ut än så länge.

    Startade firman Brett (=bräda på norska) i januari och vänder mig till två målgrupper – dels de som vet vad de vill ha och därmed inte behöver massor med införsäljning, dels nybörjare eftersom jag saknar återväxten. Åtminstone lokalt i Blekinge. Satsar därför framför allt på Starboard, som utmärkt sig vad gäller vindsurfingutrustning för nybörjare och unga. Att de dessutom gör snyggast brädor och är ibland lite extrema i formerna på det övriga sortimentet tycker jag bara är kul.

    Så, hör av dig om du är sugen på billiga Pro Limit prylar (gäller fram till fredag nästa vecka). Jag håller till 70 meter från plattvattnet på Aspan i Ronneby i Blekinge.

    Övriga märken jag säljer, se Brett. Gott folk, dissa inte nu för att det ser torftigt ut och jag inte har en produktlista. Det kommer. I år kommer jag dock hålla en låg profil för att arbeta in mig hos leverantörerna, för att år två satsa lite hårdare. Det är dock, och kommer så förbli, en sidoverksamhet till mitt ordinarie jobb. Det går inte livnära familj med två barn i hus på svenska marknaden i EU, men jag ska göra så gott jag kan för att matcha priser både i Sverige och EU på nya prylar.

    Fråga mig gärna om priser, men inte detaljer. Det är priserna jag ska vara bra på, ni ska kunna prylarna. Om inte ni är helt färska eller ovetande inom vindsurfing, då står jag till förfogande med mitt vetande för att lotsa rätt i djungeln.

    Väl mött på email, info@borjavindsurfa.se

    Tack för ordet.

  • sunken

    Medlem
    9 april, 2004 vid 20:04

    hehe
    hej på dig mr-nice.. jag vet mycket väl vem du är, och har i ett annat inlägg faktiskt hänvisat till dina priser på pro-limit.
    vi har ju träffats i ett möte uppe på Minerva. Men tack för omtanken, har dig i tankarna med!

    /Ola

  • vinta_kestrel

    Medlem
    9 april, 2004 vid 20:08

    Jisses Ola, jag är tvärblind. Jag såg inte att du hade Kna som bostadsort. Sorry.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som köpt Neopren av Keppler?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.