Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som provat Advanced Rhea??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 oktober, 2001 vid 00:07

    Depowern fungerar grymt bra, tack & lov (annars hade jag suttit i en talltopp på Torö). Kvaliteten är också kanoon. Däremot har jag haft problem med vatten-relaunching då kiten blivit vattenfylld rätt snabbt. Fick en beskrivning från Advance vad jag gjort för fel men har inte hunnit pröva det ännu.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 oktober, 2001 vid 08:19

    Låter fint!

    Vilken storlek kör du på!Har tänkt att köpa en 14 meters drake!Är du sugen på en storlek till så har jag en kontakt som kan fixa draken till “jävligt” bra pris!

    Hör av dig

    Fredrik

  • pipe69

    Medlem
    30 oktober, 2001 vid 08:26

    Fredrik, Jonas, vad sägs om en liten kite tur nu i slutet av veckan eller helgen, se mitt inlägg “fortfarande vind”. Eller är du fortfarande förkyld, Jonas, eller har torkat allt för gott redan?!?!

    Vi hörs

    Ingo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 november, 2001 vid 10:54

    Ja du, Ingo, helgen var sannerligen härlig för oss “Drak-surfare”. Igår flög jag nästan upp i en tall på Torö–jag hade behövt din hjälp… Enda skadan var dock en brusten bromslina på min Rhea 7.0 (alldeles för stor igår!) så jag klagar inte. Får jag tag i en ny lina funderar jag på att åka ut imorgon tisdag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som provat Advanced Rhea??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.