Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som provat sugar-skull brädor?

  • Någon som provat sugar-skull brädor?

    Publicerad av ********* på 11 december, 2012 vid 17:37

    Hejsan

    Någon som provat sugar skull brädor?
    Eller känner till något om dem?

    rrd_z svarade 11 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • hildingdude

    Medlem
    15 december, 2012 vid 17:02

    Baserat i Abu Dabi David Grahn är Teamåkare, han borde veta mer. de verkar som helt ok brädor tycket jag.

  • rrd_z

    Medlem
    22 december, 2012 vid 17:58

    Sugar Skull brädorna är helt underbara…. såg en annons om dom… köpte min första… sålde direkt efter min cab o rrd bräda inköpte 2 till så nu sitter jag på 3 sugar skull kiteboards….
    både pro och wake modellen har en hybrid core av “wood and foam” bra flex vilket genererar bra pop.
    Freeride är en helt perfekt bräda. kört alla då jag nu tar hem Sugar Skull kiteboards direkt från fabrik.
    Dom som testat dom tycker dom är kanon ! och priset ligger väldigt bra till jämfört med andra märken. Kommer snart finnas online att köpa tills dess så går de att få tag på dom igenom mig.
    Finns möjligheter att test köra Sugar skull Kiteboards igenom mig , så är ni i varberg så får ni mer än gärna prov köra dom…. finns i Pro 132st , 137 , 139 2st | Wake 140cm | 129cm Girl modell | Freeride 128cm , 131cm. Kommer i Januari finnas tillgång till alla modeller i alla deras storlekar och motiv för mer info kolla
    http://www.sugarskullbrc.com

    mer info skicka gärna mail Jonas@sugarskullbrc.com

    Aloha

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som provat sugar-skull brädor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.