-
Någon som såg windsurfen på dr2?
Var det någon som såg windsurfen på dansk tvn i lördags? Själv missade jag det. Var det bra? Vad fick man se? Någon som spelat in det på datorn?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som såg windsurfen på dr2?
Var det någon som såg windsurfen på dansk tvn i lördags? Själv missade jag det. Var det bra? Vad fick man se? Någon som spelat in det på datorn?
Jag såg det… Nästan bara vågsurfing, lite freestyle. Allt handlade om den där Lars, samt lite om teamet på Mistral och shapern där. Snygga trick, i klass med superproffs som Dunken och K Pritchard… Hyffsat bra, bättre än t.ex. Eurosports gamla inslag om the Search (som finns att ladda hem från http://ftp.steffo.nu).
Yep – såg den. Fick åka till mina föräldrar för att se den. Tyckte den var rörigt klippt och där de blandade vågsegling och freestyle utan någon struktur. Mina föräldrar fattade inte ett jota vad som var vad – dessutom visade de nästan uteslutande Spockvarianter, vilket blev tjatigt – i synnerhet för de som inte ser skillnaden på tex Spock och Vulcan.. Spelar kanske egentligen ingen roll, men programmet hade ändå en tendens att ha pedagogiska avsikter, vilket jag tyckte de misslyckades totalt med. Visst var där ett par riktigt sköna surfsekvenser, men jag blev besviken.
lät ju inte som om jag behöver gråta floder för att jag missade det
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som såg windsurfen på dr2?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.