Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som skall till rågelund, torkelstorp idag efter jobbet??

  • betbangan

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 10:19

    Sluta vela nu tjejer:wink: . Det är lättare att vara grabb:cool2:

  • virena

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 10:29

    eller sluta jobba så man inte behöver stressa innan mörkret…

  • virena

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 11:13

    Nån som kommer att vara i Torkelstorp i runt 16.30, 17 eller nåt???

  • baner

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 11:23

    Det blåser lite väl mycket västligt för torkel. + att vinden kommer minska senare. Jag kommer spara mig till helgen, då kan det bli riktigt bra.

  • che_riff

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 11:29

    Ingen som e sugen på Askim vid 16-17?

  • neven

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 11:32

    Jepp, jag tror det blir ett försök till Askim vid 16-17 tiden om vinden tillåter.

  • _bodhi_

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 12:19
    Che_Riff wrote:
    Ingen som e sugen på Askim vid 16-17?

    ska försöka vara där vid 5

    /Johan

  • virena

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 12:35

    Kalina!
    Cyklar från jobbet nu. Sorry om jag var lite stressad förut när vi snacka. Du, jag testar nog i Askim och om det inte funkar blir det klättring istället, eller så blir det bara klättring, vet inte, får fundera under cykelturen. Är ledig hela dagen imorn om du hinner köra något. Vi hörs….Tjohooooo!!!

  • metallifredd

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 18:50
    _Bodhi_ wrote:
    Che_Riff wrote:
    Ingen som e sugen på Askim vid 16-17?

    ska försöka vara där vid 5

    /Johan

    moddafokkin hell va Ass-Kim L E V E R E R A D E i kväll!!!
    fan vet om det inte var minst 4 m/s i byarna. Man skulle haft en V19. Fortsätter denna skit så måste Rhino2 18 packas ut ur förrådet för att straffa Ass-Kim. Bodhi, du missade verkligen årets kväll. hoppas helgen blir lika bra.

  • betbangan

    Medlem
    5 oktober, 2006 vid 19:21

    Rågelund var inte dumt alls…helt suveränt om jag får tillstå:laugh: Lätt värt resan ner från Gbg bara man får en timmes körning

  • snygging

    Medlem
    6 oktober, 2006 vid 05:48
    metallifredd wrote:
    _Bodhi_ wrote:
    Che_Riff wrote:
    Ingen som e sugen på Askim vid 16-17?

    ska försöka vara där vid 5

    /Johan

    moddafokkin hell va Ass-Kim L E V E R E R A D E i kväll!!!
    fan vet om det inte var minst 4 m/s i byarna. Man skulle haft en V19. Fortsätter denna skit så måste Rhino2 18 packas ut ur förrådet för att straffa Ass-Kim. Bodhi, du missade verkligen årets kväll. hoppas helgen blir lika bra.

    Hallå fredan, ledsen att strö salt i såren men jag drog från jobbet 16:30 och hadde rejält drag på 13 i rågelund. Men det var djäkligt byigt, det verkade gå lite över land. Skall du ut idag?? Torkelstorp hadde kanske smakat eller rågelund men det verkar vara ännu mer sydligt idag! Jag drar vid samma tid dvs försöka vara på plats 5.
    Hör av dig!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som skall till rågelund, torkelstorp idag efter jobbet??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.