Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som surfat/seglat i Puerto Rico?

  • Någon som surfat/seglat i Puerto Rico?

    Publicerad av mag på 13 maj, 2004 vid 20:58

    Efter artikeln i SURF blev jag rätt sugen på Atlantens Hawaii, som det kallas i USA. Karibiens största vågor och tradevind. det verkar vara en del skumma områden som man ska undvika men surfsidan (västra) verkar vara ett paradis och lugnare stämning. Köpte Lonely Planet guiden och har blivit än mer sugen på en trip dit. En hel del europeer och jänkare verkar övervintra där för att surfa och segla. Inte bästa vinden på vintern men finns det vågor att rida så gäller det ju (bara) att ta sig ut. Varmt i vattnet och hyfsat billigt dessutom.

    Tips mottages tacksamt!
    /Magnus

    mag svarade 20 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • basse

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 05:42

    Var det inte en aartikel i någon av de engelsksopråkiga tidningarna förra året också. De tykte väl inte det var så bra för vågsegling.. Man jag skall kolla hemma…

  • mag

    Medlem
    14 maj, 2004 vid 13:31

    Ibland kan man (jag) blanda ihop det med Costa Rica!? Puerto Rico har grym vågsegling och de har haft WCtävling där också. Dave Kalama skrev en gång i nån tidning att det var helbra. Så jag tror den artikeln är ute o cyklar eller så var dom där på sommaren.
    /Magnus

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som surfat/seglat i Puerto Rico?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.