Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill följa med till Portugal?

  • Någon som vill följa med till Portugal?

    Publicerad av Andy* på 9 juni, 2010 vid 19:02

    Under juli månad så tänkte jag + Lukas dra iväg till Portugal på en chill surfresa. Vi har en stoor husbil som rymmer 3 dubbelsängar. Det tråkiga är att det är inte gratis att fara över Europa när man är 2 som delar på allt, så…

    Vi kommer packa bilen full med kites, wakeboards, longboards, ja typ allt som är kul att köra på! Är du/ni sugna på ett riktigt äventyr så hör av er!

    Om oss då lite kort:
    Jag (Andreas) och Lukas (sällskapet), gillar och ge oss ut på äventyr och se vart vägen tar en och njuta under vägen, dvs helt normala killar 🙂

    Resan tar sin start i Oslo via gbg sen ner till portugal, har ni frågor, fan hör av er vettja så samtalar vi lite. Tele står i signaturen!

    Laters!

    bennylundin svarade 13 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ugglemannen

    Medlem
    9 juni, 2010 vid 22:14

    Du vet att jag e sjukt suugen. Men det där förbannade jobbet vetty… BALLE!

    Någon hade för övrigt totalsaboterat min bil i söndags när jag kom hem… Skärt sönder alla slangar och kablar i motorn. sköjj var det!

  • Andy*

    Gäst
    10 juni, 2010 vid 12:10
    Ugglemannen;616135 wrote:
    Du vet att jag e sjukt suugen. Men det där förbannade jobbet vetty… BALLE!

    Någon hade för övrigt totalsaboterat min bil i söndags när jag kom hem… Skärt sönder alla slangar och kablar i motorn. sköjj var det!

    Jag vet Jocke!

    Hahaha välkommen till klubben, as finns överallt, bara dom inte tog det rostfria system för då…

  • Andy*

    Gäst
    10 juni, 2010 vid 12:11

    Finns altså ingen där ute som är sugen på roadtrip över sommaren???

  • bennylundin

    Medlem
    10 juni, 2010 vid 13:39
    Andy*;616108 wrote:
    dvs helt normala killar 🙂

    Det råder väl delade meningar om det 😉

    hehe nä men det låter som en semester av helt rätt kaliber!!

    Jocke vi kommer och gästar på tjörn och kör lite ko-hage-kiting igen…. om man vågar :shocked:

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill följa med till Portugal?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.