Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill ha..

  • Någon som vill ha..

    Publicerad av spexz på 27 april, 2011 vid 09:25

    Hej!

    Någon som vill ha en gammal Best kite 14m2 med bom? ca 7-8år gammal kanske?
    Bra till någons projekt eller som vill prova på en gammal c-kite.

    Bortskänkes ! (dock ej till nybörjare, finns knappt någon depower på den:-)

    Finns på västkusten ca 10-20Maj (Falkenberg-Orust trakten)
    Sen kör jag uppåt mot Luleå, förmodligen via Åre för att hämta saker.

    Måste veta fall någon vill ha den innan den 6 Maj, annars stannar den i Åre.

    Hör av er här eller skicka ett sms till mig på 0736279299

    above_the_law svarade 13 år sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • dadil

    Medlem
    28 april, 2011 vid 09:17

    Det vill man väl alltid ha! En gammal yarga då antar jag.. Men Jespah verkar vara i kite- och penganöd som vanligt så han kan gärna få den… Kan dumpas hos mig på vägen förbi Stockholm ifall du har kvar den.

    /D

  • curry

    Medlem
    28 april, 2011 vid 11:57

    Jaa! Jag vill ha, om du kan dumpa den hos David vore det sjukt najs!

  • spexz

    Medlem
    28 april, 2011 vid 12:23

    Skall se fall det är någon från åre/göteborg som skall ditåt.. Har dock inga planer att resa förbi där det närmaste..

    Kolla fall ni har någon kompis i Göteborgs trakten eller i Åre.-)

  • above_the_law

    Medlem
    28 april, 2011 vid 13:23
    Spexz;653815 wrote:
    Skall se fall det är någon från åre/göteborg som skall ditåt.. Har dock inga planer att resa förbi där det närmaste..

    Kolla fall ni har någon kompis i Göteborgs trakten eller i Åre.-)

    Annars är jag fortfarande arbetslös och vill GÄRNA ha den och jag bor i Göteborg/Billdal samt ibland i Varberg/Falkenberg.
    Hämtar den gärna om det är att föredra.
    Är det en Yarga?

  • spexz

    Medlem
    28 april, 2011 vid 15:55

    Vet inte vilken model det är..framgår inte av kiten:-)
    Joo glömde tillägga att det står “Söndagsbilagan” stort på hela kiten hehehe

    Om Jespah/David inte har någon i Göteborgs trakten som kan ta kiten så får du den “above the law”

  • spexz

    Medlem
    29 april, 2011 vid 06:57

    Fick en kille här i Åre som hämtar kiten vilket gör att jag slipper ta med den ner.

    Sorry grabbar men tack för hjälpen – hade det trångt i bilen ner ändå..

  • curry

    Medlem
    29 april, 2011 vid 10:13

    Attans! tack ändå.

  • pepa

    Medlem
    29 april, 2011 vid 11:31

    Köpte en grym Co2 2004 16m2 för femhundra spänn, ge inte upp Jespah!

  • langens_kite

    Medlem
    29 april, 2011 vid 12:20

    Det är rätt Pepä
    Det är inte utrustningen som gör mannen utan mannen som gör utrustningen!

  • are-aret-runt

    Medlem
    30 april, 2011 vid 09:45

    Tja jag bor i Åre och jag undrar mest vem det va som fick den jag hade jätte gärna velat komma i kontakt med Kiteboardare här från Åre eftersom jag tänkte själv börja köra nu så det hade varit fett skoj och få hänga med folk som kan kitea ordentligt då utvecklas man som mest.

  • spexz

    Medlem
    30 april, 2011 vid 12:07

    Prata med Martin Mothander som jobbar lite på Camp Åre, Han är utbildad instruktör och kan säkert tänka sig ge en kurs för en slant i sommar. Han har varit och kört senaste 2 vintrarna i Australien som instruktör.
    Max Andersson en kille som kör taxi i byn surfar också.. han har precis lärt sig av Martin nere i Australien. Sen finns det ett gäng till men som jag inte kommer ihåg namnen på. Brukar dyka upp folk vid åre stranden blåsiga dagar fast där är ju inte direkt nybörjar vänligt då det är ganska strömt vatten så man driver väldigt mycket. Bäst vind på åresjön är allt i V riktningar..
    Du skall bege dig med någon upp till Gevsjön för att köra, långgrunt ca 1km och perfekt för kite, lite trångt att rigga men funkar . Vind så är det N-SV som går där.. går även att köra andra vindar men blir lite frånlandsvind & byigt som faen:-)

    Skall kolla med Martin om han är sugen på instruera lite så får han höra av sig till dig. JAg själv flyttar från byn inom 1 vecka så kommer nog inte hinna köra här igen..

  • are-aret-runt

    Medlem
    1 maj, 2011 vid 12:05

    Tusen tack jag tror jag vet vilka dom två är. Max vet jag vem det är genom forspaddlingen han sysslar med det också tror jag. Han Martin tror jag också jag vet vem det är tror jag snackade med han om nån bäver safari på fyllan förra sommaren haha.
    As nice får försöka haffa dom här i vår då så man sliper och åka runt själv som en mupp. Men jag antar att det är fett kul det med endån.

  • spexz

    Medlem
    1 maj, 2011 vid 18:05

    Haffa Martin så kan han hjälpa dig säkert.. o det är säkert Martin du talade med angående bäversafari:-)

  • jenselias

    Medlem
    1 maj, 2011 vid 19:07

    Är det så det kallas i era trakter?

  • above_the_law

    Medlem
    1 maj, 2011 vid 21:22

    Oki, tack ändå:-)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill ha..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.