Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från Apel 17/3 och Åsa 18/3

  • Några bilder från Apel 17/3 och Åsa 18/3

    Publicerad av steff-73 på 18 mars, 2007 vid 21:22

    Staffan höll ut extremt länge under lördagen, bilderna togs sen eftermiddag (vid den tiden hade jag kramp i både över och undersida nedanför armbågen). Kanske var det långa lördagspasset anledningen till att han valde att sitta bakom kameran söndag lunch i Åsa? Eller så var det för att det var onshore och glest med set. Några få bilder blev det hursomhelst…

    Foto 1 och 2 Apel:

    Fotograf: S Mayer
    Seglare: Staffan Bolminger x2

    Foto 3 och 4 Åsa:

    Fotograf: Staffan Bolminger
    Seglare: S Mayer & Stefan Thundal

    steff-73 svarade 17 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • johan_gbg

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 21:26

    Körde ni inre eller yttre?

  • steff-73

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 21:29

    Vi körde inre.

  • s

    Medlem
    19 mars, 2007 vid 09:03

    Nice!

    Jag hade faktiskt planer på att ge mig ut igår. Men kombinationen en stumm känsla i underarmarna och usel onshore fick mig att sitta på land. Fasen va kallt det var på land! Bättre att vara på vattnet!

    /Staffan

  • steff-73

    Medlem
    23 mars, 2007 vid 22:34

    Det här hade kunnat vara en fin aerial of the lip om man inte vet att bilden är tagen i Åsa samma dag som ovan och om man inte vet att vinden kommer från höger i bild =)

    Foto: Okänd (Hampus E., förmodligen en vågsurfare). Hittade den på http://www.surfsverige.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från Apel 17/3 och Åsa 18/3

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.