Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från dagens Fitunasurf

  • Några bilder från dagens Fitunasurf

    Publicerad av nagelfar på 24 augusti, 2009 vid 20:25

    Sol, sidvind och knähögt. En bra dag på Fituna helt enkelt. Tre seglare på vattnet och phillipos på fint strandbesök.
    /johan

    philippos svarade 14 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gurra1978

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:38

    Nice med lite bilder. Ser det inte ut att ligga lite mer vind längre söderut i sundet på bild 2? 🙂 🙂 🙂 Den ständiga Fituna-hallucinationen. Fick Filip sitta på stocken och ljuga för sig själv då ni andra tre var ute 🙂

  • dude

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:41

    Du är bara avundsjuk för att du för en gångs skull inte surfat sen i tisdas, en hel vecka!!! 🙂 🙂 🙂

  • gurra1978

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:46

    Tänk på att jag bara kör 5.3 och vågor. Om Argulander kommer ner och lånar ut sitt 8.7 så kan jag segla varje dag 🙂

    Slanga upp lite bilder från Gotland nu så gör du i alla fall nått vettigt dude 😉

  • nagelfar

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:47

    Ja, precis som vanligt blåser det alltid lite bättre längre ut och lite högre upp i vind. Filip hade sällskap och slapp sitta själv på stocken och ljuga. Han verkar dock ha blivit sugen på en lättvindskite.
    /johan

  • gurra1978

    Medlem
    24 augusti, 2009 vid 20:54

    Jag hade lätt köpt en lättvindskite om jag bott i Stockholm. Då har man ju bra drag och kör inte på massa bomkörningar. Sen kan ni ha den på isarna också eller med snowboard på snön. Filip är nog något på spåren.

  • philippos

    Medlem
    25 augusti, 2009 vid 06:23

    Hehe… bara att gratulera Johan & co till en fin dag. Snart kommer den riktiga vinden!

    / Filip

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från dagens Fitunasurf

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.