Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några bilder från Lejet idag.

  • sourra

    Medlem
    17 april, 2010 vid 18:35

    Göttiga bilder och en riktigt göttig dag

  • yann

    Medlem
    17 april, 2010 vid 19:03

    Nice, lyckades linslusa mig in på 3st 🙂 Klart du skall testa!

  • betbangan

    Medlem
    17 april, 2010 vid 19:30

    Det var gött idag. Tack för bilderna Gurra!

  • lelleee

    Medlem
    17 april, 2010 vid 19:31

    Ingen som hittade en wakeskate där idag? Mads söp bort sin, ring 070-612 16 95 isf

  • gurra1978

    Medlem
    17 april, 2010 vid 21:52

    Tack.

    Jag la ut några fler bilder här.

    Det får bli en kite för mig med i tunnare vindar. Är en 10:a bra i de vindarna ni hade?

  • sourra

    Medlem
    17 april, 2010 vid 22:42

    Ja nåt i den storleken skulle nog funka fint. Jag tror storleken för dagen för de flesta var 9 m².

  • rydstrom

    Medlem
    18 april, 2010 vid 09:54

    köp en 12a eller nåt så kan du köra från 6m/s, och när det är lagom att vindsurfa är det ändå läge att byta kite

  • yann

    Medlem
    18 april, 2010 vid 10:00

    Vinden pendlade en hel del fram och tillbaka igår. Var själv ute på en 8a igår och kände mig rätt underriggad så jag fick varva med skimboarden en hel del. Om du tänker fortsätta vindsurfa hade jag satsat på en 12m som kan ta mycket vind. Köp min Ozone Light XC 12m. Den håller du utan problem en bra bit över 10m/s.

  • jezaja

    Medlem
    18 april, 2010 vid 21:26

    Riktigt trevligt med bilder! Ser att du har tränat en del skim yann, riktigt nice hopp där (och bilden!)
    Jag var ganska ensam igår morse, jag och vindsurfarna var ute och lekte. Fan vad man är ringrostig men kul var det.

  • gurra1978

    Medlem
    19 april, 2010 vid 19:26

    Försök inte lura på mig en 12:a 🙂 Det vill man ju inte ha i vågor och vågor blir det ju först från 8 m/s kanske. Så en 10:a är väl bra i intervallet 8-12 m/s som jag tänkt nyttja den i. Jag väger 82 kg om det har någon betydelse för ekvationen.

    HÄR ÄR FLER BILDER FRÅN LEJET FÖRRESTEN.

  • sourra

    Medlem
    19 april, 2010 vid 21:29

    Ja för de vindarna så blir 9-10 fina fisken

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några bilder från Lejet idag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.