Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder Kapellskär 080814

  • boman

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 08:13

    Surfen, vad sägs om Kapellskär i morgon. ska du ut?

    Trevligt med bilder.

    Mvh
    Boman

  • surfen

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 08:18

    Ser ju ut att bli lite vind, men med inslag av Nord? Så jag vet inte om jag blir kvar här hemma eller åker till Kapellskär, Grepen eller Gräsö utsida. kanske Rullsand. Är rädd för att vinden kommer ligga en bit ut och inte orka in till land? Men jag går väl upp tidigt i morgon och läser av rapporterna, så får vi se…

  • tim-eriksson

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 08:32
    surfen;491088 wrote:
    Ser ju ut att bli lite vind, men med inslag av Nord? Så jag vet inte om jag blir kvar här hemma eller åker till Kapellskär, Grepen eller Gräsö utsida. kanske Rullsand. Är rädd för att vinden kommer ligga en bit ut och inte orka in till land? Men jag går väl upp tidigt i morgon och läser av rapporterna, så får vi se…

    “Viken” vid Gräsö går väll perfekt på NO?… Eller är det N… Plattvatten och 11 ms låter ju inte helt fel? Alternativt västeråker…

  • empa72

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 09:30

    Hör av er om ni ska ut till Gräsö!!

  • surfen

    Medlem
    16 augusti, 2008 vid 12:18

    @Tim.Eriksson 491092 wrote:

    “Viken” vid Gräsö går väll perfekt på NO?… Eller är det N… Plattvatten och 11 ms låter ju inte helt fel? Alternativt västeråker…

    Tim Tim, Plattvatten lär du inte få i den viken på NO, kolla kartan.
    Inte ens i grepen kommer det bli plattvatten på NO, men ruskigt chopigt.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder Kapellskär 080814

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.