Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing några nya filmklipp från midsommar…

  • gurra1978

    Medlem
    30 juni, 2004 vid 16:04

    Hej hej.

    Det ser ju riktigt enkelt ut allt det där. Jag hade en JP freestyle 115 l från 01 förut och försökte mig på lite vulcanos. Jag tycker det var svårt med den och när jag försöker mig på med min vågbräda är det också svårt. Är det mycket enklare att sätta freestyletrick typ vulcano på en ny & bred freestylebräda eller hänger det mesta på seglaren själv? Din bräda såg riktigt bred ut, hjälper det mycket?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 juni, 2004 vid 19:17

    Svar ja… =)
    Jag tycker min compstyle gör det såå enkelt jmfrt med exvis min lilla vågis (iofs 63 liter) testat lite på en på en jå freestyle 105, och det är en grym skillnad, man måste fortfarande göra rätt för att sätta den, men det är så mkt enklare!!!

    /Ola, Inte inloggad

  • peter-andersson

    Medlem
    2 juli, 2004 vid 17:50

    tjena, jepp tycker helt klart att en bredare bräda gör många manövrar ganska mycket enklare, lärde mej vulcanon ganska direkt efter att jag bytte min wavescore 88 mot en freesex 116. den enda brädan jag användermtill freestyle är just nu den stora compstylen, DVS 68 bred.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing några nya filmklipp från midsommar…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.