Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Några varma och soliga bilder från Cumbuco
-
Några varma och soliga bilder från Cumbuco
Publicerad av virena på 1 april, 2012 vid 18:16Har sett att drakarna börjat krypa fram mer och mer där hemma, så tänkte passa på att skicka några soliga och varma bilder från Cumbuco. Här behöver man inte frysa häcken av sig när man crashar. På gott och ont för man koncentrerar sig inte lika mycket;)
betbangan svarade 13 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Och här kommer ett par till. Lågsäsong är grymt, haft ett par sessions själv i lagunen:)
-
Klart vi ses i Rågelund och alla andra härliga ställen. Skall bli riktigt kul, saknar dock inte att behöva krypa in i våtdräkten igen.
-
SkånePaul;685172 wrote:Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂
+1 på de
-
SkånePaul;685172 wrote:Goa bilder!
Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂
För mig är det viktigt att skilja på jobb och fritid. Även om de är snarlika:laugh: Dessa bilder var tagna efter jobbet:) Om jag nu förlorar några elever på att inte ligga höst på google listan får det väl så vara.
Hoppas ni har fin påskvind där hemma. Här är det sol om nästan för mycket tryck i 9an:) Kan inte bättre vara:)
-
SkånePaul;685172 wrote:Goa bilder!
Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂
För mig är det viktigt att skilja på jobb och fritid. Även om de är snarlika :laugh: Dessa bilder var tagna efter jobbet:) Om jag nu förlorar några elever på att inte ligga höst på google listan får det väl så vara.
Hoppas ni har fin påskvind där hemma. Här är det sol om nästan för mycket tryck i 9an:) Kan inte bättre vara:)
-
Va du laddar Virena! Välkommen hem till oss. Själviskt nog så har jag hellre dig hemma!
-
Milkman;685369 wrote:Va du laddar Virena! Välkommen hem till oss. Själviskt nog så har jag hellre dig hemma!
Tack Jens! Skall bli kul att komma hem om 3 veckor, trots att jag trivs som fisken i vattnet här under lågsäsong. Men skall bli skönt att komma hem och speeda upp livet lite:)
-
petting_4;685737 wrote:nice virena! när kommer du hemdimpandes? 🙂
Nu är det dags att börja räkna dagar. Tiden springer iväg och 30 april är jag hemma igen. Så då lär vi ses på vattnet! Hoppas att det har hunnits värma upp lite till dess:)
-
Hej Virena, härliga bilder. Har du vägarna förbi Gotland och Visby så är det där du hittar mig numera.
Ha de, hls Andreas
Logga in för att svara.