Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några varma och soliga bilder från Cumbuco

  • Några varma och soliga bilder från Cumbuco

    Publicerad av virena på 1 april, 2012 vid 18:16

    Har sett att drakarna börjat krypa fram mer och mer där hemma, så tänkte passa på att skicka några soliga och varma bilder från Cumbuco. Här behöver man inte frysa häcken av sig när man crashar. På gott och ont för man koncentrerar sig inte lika mycket;)

    betbangan svarade 12 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • virena

    Medlem
    1 april, 2012 vid 18:20

    Och här kommer ett par till. Lågsäsong är grymt, haft ett par sessions själv i lagunen:)

  • wakenils

    Medlem
    1 april, 2012 vid 19:40

    sweet virena!

  • drakmannen

    Medlem
    2 april, 2012 vid 09:13

    ser härligt ut ses i rågelund till sommaren antar jag!

  • virena

    Medlem
    3 april, 2012 vid 22:03

    Klart vi ses i Rågelund och alla andra härliga ställen. Skall bli riktigt kul, saknar dock inte att behöva krypa in i våtdräkten igen.

  • skanepaul

    Medlem
    4 april, 2012 vid 11:05

    Goa bilder!

    Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂

  • gadget

    Medlem
    5 april, 2012 vid 03:46
    SkånePaul;685172 wrote:
    Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂

    +1 på de

  • virena

    Medlem
    6 april, 2012 vid 19:04
    SkånePaul;685172 wrote:
    Goa bilder!

    Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂

    För mig är det viktigt att skilja på jobb och fritid. Även om de är snarlika:laugh: Dessa bilder var tagna efter jobbet:) Om jag nu förlorar några elever på att inte ligga höst på google listan får det väl så vara.

    Hoppas ni har fin påskvind där hemma. Här är det sol om nästan för mycket tryck i 9an:) Kan inte bättre vara:)

  • virena

    Medlem
    6 april, 2012 vid 19:06
    SkånePaul;685172 wrote:
    Goa bilder!

    Och tack för att du lägger dem i tråden. 🙂

    För mig är det viktigt att skilja på jobb och fritid. Även om de är snarlika :laugh: Dessa bilder var tagna efter jobbet:) Om jag nu förlorar några elever på att inte ligga höst på google listan får det väl så vara.

    Hoppas ni har fin påskvind där hemma. Här är det sol om nästan för mycket tryck i 9an:) Kan inte bättre vara:)

  • milkman

    Medlem
    6 april, 2012 vid 19:51

    Va du laddar Virena! Välkommen hem till oss. Själviskt nog så har jag hellre dig hemma!

  • virena

    Medlem
    6 april, 2012 vid 20:25
    Milkman;685369 wrote:
    Va du laddar Virena! Välkommen hem till oss. Själviskt nog så har jag hellre dig hemma!

    Tack Jens! Skall bli kul att komma hem om 3 veckor, trots att jag trivs som fisken i vattnet här under lågsäsong. Men skall bli skönt att komma hem och speeda upp livet lite:)

  • petting_4

    Medlem
    10 april, 2012 vid 16:09

    nice virena! när kommer du hemdimpandes? 🙂

  • virena

    Medlem
    13 april, 2012 vid 02:28
    petting_4;685737 wrote:
    nice virena! när kommer du hemdimpandes? 🙂

    Nu är det dags att börja räkna dagar. Tiden springer iväg och 30 april är jag hemma igen. Så då lär vi ses på vattnet! Hoppas att det har hunnits värma upp lite till dess:)

  • betbangan

    Medlem
    16 april, 2012 vid 14:03

    Hej Virena, härliga bilder. Har du vägarna förbi Gotland och Visby så är det där du hittar mig numera.
    Ha de, hls Andreas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Några varma och soliga bilder från Cumbuco

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.